busy Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Pita er nå 10 mnd og blitt en ganske stor mini bulle, første løpetid er overlevd og resultatet er en mye roligere frøken Har ventet på at sola skulle vise seg i Tromsø etter 2 månder borte, den var oppe lørdagen, men da var jeg på dugnad Men lyset er uansett bedre enn på lenge så tok med kamera i dag, ikke verdens beste bilder...men verdens beste hunder Pita ser en kråke Juhuu Hvor ble den av Blitt en ordentlig viking, isbading...nesten Samme sted, i mørketiden Jula
Batis Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Nyydelige hunder! Likte spesielt tegningene på mini-bullefrøkena di
Guest Lilli22 Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Nydelige hunder! Det er den fineste minibullen jeg har sett. Fine farger!
Banshee Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Hvem sier at presaer ikke har noe på bord å gjøre? Pøh! Flotte bilder av begge to
busy Skrevet 2. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Hvem sier at presaer ikke har noe på bord å gjøre? Pøh! Flotte bilder av begge to Oh yaa! Fri oppdragelse Tusen takk for så hyggelig tilbakemeldinger. Og jeg er helt enig, Pita er drit lekker
Cattn Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Så fine! Enig med de andre, fine tegninger på minibulle!
Arkan Skrevet 2. Februar 2011 Rapporter Skrevet 2. Februar 2011 Så fin hun er, og hun har den beste storebroren en liten mini bull kan ha. Ellers er jeg helt enig i at hun er drit lekker, og med veldig fine tegninger.
jma Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 Pita begynner og bli skikkelig lekker! kjempefine bilder
adina84 Skrevet 7. Februar 2011 Rapporter Skrevet 7. Februar 2011 næmmen det er jo søstra til amy jo!! så gøy å se...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar