Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

I dag traff jeg to mopser for første gang, tror jeg. Tror faktisk ikke jeg har hilst på mops før og jeg ble overrasket over hvor myke og gode de er i pelsen! Hadde trodd de var litt striere i pelsen, omtrent som en labrador. Koselige rynketryner var de!

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Han kan move like a jagger!

Tangetoppen's Kilkenny. Født den: 3 Desember 2010 Han skal flytte til BERGEN! Far er Tangetoppen sin amerikanske import. BISS NORDICW-10 FW-10 SW-10 DKW-10 NW-10 CPHW-10 HelsinkiW-10 DKKW-10 AM

Fineste mopsen! Han ser så voksen ut!

Skrevet

I dag traff jeg to mopser for første gang, tror jeg. Tror faktisk ikke jeg har hilst på mops før og jeg ble overrasket over hvor myke og gode de er i pelsen! Hadde trodd de var litt striere i pelsen, omtrent som en labrador. Koselige rynketryner var de!

Peiling på hvem de var? :D

Ja, de er gode og myke. Spesielt de fawne. :)

Skrevet

Peiling på hvem de var? :D

Ja, de er gode og myke. Spesielt de fawne. :)

Nei, jeg kom på etterpå at sonenreglene sier jo at man skal spørre om oppdretter og kennelnavn :P Eier var dame med langt, rødt hår.

Skrevet

Forslag til navn :P

Jeg leste bare første innlegget.. så jeg vet ikke om tråden utviklet seg fra navnforslagene :P

Men jeg forslår altså Frode ^^

Aah.. Hector er 23 mnd gammel nå :P og søs har alt en som heter Frode ;)

• Like 1