Morgaine Skrevet 8. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Søte lille mopsefrøet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Gleder meg til å få klå på bollemagen! Jeg skal atjene han i helgen jeg Bra du ikke vet hva det betyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 8. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Erre mulig å være så søt (uten å være basenji) da??? Skal bli kjempespennende å se han i ringen. HEctor er ubersøtt, men når han heter Kenny på stamtavlen synes jeg Kenny er kult, jeg. "Who killed Kenny??" Gleder meg til å treffe han på utstillinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2011 Ha ha ha - SE den magen, da! Helt super-dunder-søt, altså. Du skulle vært på Hellerudd i helgen, da halve sonen var der med sine småhunder.. Han hadde passet SÅ godt sammen med Peggy, Hermine og Moxy. Susanne Haha! Herlig! Hadde jeg visst om Hector litt før jeg fikk klarbeskjed om at han var min hadde jeg nok vært der Vi får ta det igjen hihih! Han er ett matvrak av dimensjoner som dere tydelig kan se Søte lille mopsefrøet Jaaaa Gleder meg til å få klå på bollemagen! Jeg skal atjene han i helgen jeg Bra du ikke vet hva det betyr hahahahhaha! Søs sier han ligner en ball med ben.. Han har bare godt av å bli atjelt! bra sosialisering det.. tror jeg Erre mulig å være så søt (uten å være basenji) da??? Skal bli kjempespennende å se han i ringen. HEctor er ubersøtt, men når han heter Kenny på stamtavlen synes jeg Kenny er kult, jeg. "Who killed Kenny??" Gleder meg til å treffe han på utstillinger! Hihihi! Hector klarer det ytterst bra han, uten å være basselusk! Ja, gleder meg selv til å se hva vi kan oppnå sammen i ringen. Tror og håper vi skal gi mange andre konkurranse Grunnen til at han ikke ble hetende "Kenny" er fordi en vi kjenner i familyen heter nettopp det,å han er ett rævhål Feile assosiasjoner på min lille stjerne det. Vi gleder oss til å møtes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2011 Haha, Kenny var et awesome navn! Synd det ikke hadde gode viber hos dere. I morgen skal jeg kna bollemage Jippi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 A'm pretteh! Macho! Selvom broderen er grei å støtte seg til. Nydelige lille trollungen Gutta mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frisbee Skrevet 15. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 Noe så nydelig er det lenge sida jeg har sett gitt! Bilder der han stotter seg paa broderen var skikkelig sjarmerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 Se på neserynken jooo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 Noe så nydelig er det lenge sida jeg har sett gitt! Bilder der han stotter seg paa broderen var skikkelig sjarmerende! Takk for det! Jaa, de er søte sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 Søteste! Neste uke må jeg ut å klå på! Er rynken kommet helt nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 Søteste! Neste uke må jeg ut å klå på! Er rynken kommet helt nå? Hva skjer neste uke? Mjo, av og på hver dag. Men bedrer seg sakte men sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 15. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 Noe så nydelig, vakkre lille rynkefjeset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2011 Noe så nydelig, vakkre lille rynkefjeset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amo97 Skrevet 19. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Gratulerer:D Kjempe søt snusk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Gratulerer:D Kjempe søt snusk! Tusentakk Han er virkelig en nuskenusk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Februar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2011 Hector er nå 11 uker og 2,2 kg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2011 Sååå søt Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2011 Hector har nå bikket 3 mnd og ser slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 6. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2011 FOR et bekymret blikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2011 Han er rett og slett en nydelig gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2011 Er det mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2011 Kjekkeste gutten i gaten Gullisen er 16 uker og 5 dager nå. Tiden flyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2011 Tiden flyr, ja.. Jeg ser jeg har sagt ting jeg ikke har gjort. Jaja, slik går det når hunden plutselig brekker foten. Men på NKK får jeg vell sett han? Pene Hector. I like him verry much! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Mars 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2011 Tiden flyr, ja.. Jeg ser jeg har sagt ting jeg ikke har gjort. Jaja, slik går det når hunden plutselig brekker foten. Men på NKK får jeg vell sett han? Pene Hector. I like him verry much! Vi er på Nkk på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2011 GUUD! jeg er en DÅRLIG oppdaterer! Hecot er blitt stor, 5 mnd og er inni sin 22 uke. Vi har vært på valpeshow hvor bli ble BIR, BIG og endte med en BIS4, UTROLIG fornøyd! Neserynken er kommet for å bli (banker i pcen) men han har en lett versjon. Noe jeg syns egentlig er bra da for tunge nesefolder ikke er så bra. Hector er en riktig pen gutt både inni og utenpå, jeg er overlykkelig over at jeg fikk kjøpe han. Nå bilder: Ca 4,5 mnd gammel var vi på besøk hos oppdretterene, som er godt fornøyde med utviklingen kan man si. Kjekkasen 5 mnd gammel og en virkelig deilig fyr Første utstillingen: BIR, BIG og BIS4. Var totalt 5 valper så er veldig fornøyd med dette. Ps.. ikke kommenter oppstillingen for han står så ufattelig stygt at jeg får litt grøssninger.. Tilslutt ett av han og Boris sammen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts