Gå til innhold
Hundesonen.no

Tegn en sonishund og gjett hvilken!

SaraS

Recommended Posts

• Svar 554
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Tulla / Norma, og hmmm to kelpier? Siste er kanskje Strider, men om det ikke er en kelpie likevel, da er det Betty :D

Tulla, Harly og Strider ?

Skrevet

Var jo miiin tur til å legge uuut jooo :getlost:

Hun hadde en fra isted å legge ut, men legg ut du også! Vi kan gjette på toooo :D

Skrevet

Var jo miiin tur til å legge uuut jooo :P

Jammen det var min tur til aa legge ut ogsaa. :D Men det tar jo litt tid aa tegne, saa denne traaden stopper lett opp. Ergo, saa er det bare aa tegne og legge ut. :)

Tulla / Norma, og hmmm to kelpier? Siste er kanskje Strider, men om det ikke er en kelpie likevel, da er det Betty :getlost:

Du, det der var altfor forvirrende for min hjerne. Du blir pent noedt til aa tippe tre stk. :D

Skrevet

Editerte :D

...og Tulla, Harly og Strider er helt rett! :getlost:

Fikk med meg at Strider hadde blitt saa flink til aa aapne doerer. :D

...og av de fem hundene jeg naa har tegnet har tre vaert kelpier. Har jeg blitt skapkelpiefan? :P

Skrevet

...og Tulla, Harly og Strider er helt rett! :D

...og av de fem hundene jeg naa har tegnet har tre vaert kelpier. Har jeg blitt skapkelpiefan? :P

Wow, nå er jeg stolt! :getlost:

Og liker skapkelpiefan tendensene!

(Skjønte at det ikke var Ellie pga fargen og ørelengden!)

*tegner*

Skrevet

...og Tulla, Harly og Strider er helt rett! :D

:getlost: Skal se du har latent dragning mot små kelpier ja! Hvis jeg klarer, så blir det ny Strider-avatar her.. (men siden jeg er data-amøbe kan det hende det ender opp med tanken, fråde i munnvikene og rynker..)

Dere er da vanvittig flink til å tegne her da.. hysterisk morsomme tegninger riktignok, men sååå bra - hvordan får dere til? (Men jeg lo godt av lamaen altså!)

Skrevet

blir litt rotete med så mange tegninger å vite hvem vi gjetter og vinner og sånt, kan ikke vi heller gjøre så den som fr riktig får riktig også kan hvemsomhelst poste en ny? men ikke 3... :/

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...