Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Hovawart Klubb i Tønsberg, 5.-6.mars


mene

Recommended Posts

Vi kommer for å gå lydighet (dvs reiseselskapet) og vise fram fleeceløven. :D

Ja, da var jo det bestemt, og vi skal gå LP :getlost: Supert med masse kjentfolk rundt ringen, da får jeg en mulighet til å kjenne godt på nervene mine. Men hvem vet, kanskje klarer vi å nå ny bunnrekord? Da må vi få 82 poeng eller dårligere, tror jeg det er... :wub:

Edit: Er det bare meg som ikke finner arrangementet i lista for elektronisk påmelding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var DU som avslørte deg som reisefølget, ikke jeg! :wub:

Nei, så vidt jeg husker fra Hundesport, så er det manuell påmelding.

Men jeg hadde ikke fått endelig bekreftelse på sist melding om at vi skulle dra, siden jeg var usikker på om du forvekslet med en annen helg :getlost:

Men i annonsen på nett står det elektronisk påmelding. Det står til og med at det koster mer ved manuell påmelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi også planer om :D

:wub:

Jeg irriterte meg også pittelitt! over at det ikke er mulighet for elektronisk påmelding, og det var før jeg så annonsen - hvor det faktisk STÅR at det er mulighet for elektronisk påmelding.... for jeg HAR vært inne og prøvd på det via NKK nemlig... *sutre* hmmm... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer i hvert fall stevnet opp på oversikten over utstillinger når en skal melde på elektronisk, men det går ikke an å hake av for LP-klassene når en skal melde seg på. Så noe skjer, men de er ikke helt i mål enda med å få det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Jeg har nettopp pratet med noen hos NKK (selv om det strengt tatt ikke er min oppgave i det heletatt, jeg er bare webansvarlig for raseklubbens hjemmeside :ahappy: ).

Nå skal det i alle fall være i orden, og til glede for dere alle så har den ansvarlige hos NHK gjort en feil, så stevnet er billigere enn hva som står i annonsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp pratet med noen hos NKK (selv om det strengt tatt ikke er min oppgave i det heletatt, jeg er bare webansvarlig for raseklubbens hjemmeside :ahappy: ).

Nå skal det i alle fall være i orden, og til glede for dere alle så har den ansvarlige hos NHK gjort en feil, så stevnet er billigere enn hva som står i annonsene.

Åh, så bra at det løste seg, og nå har jeg skyndet meg å melde på før jeg får konkurransenerver. Jeg liker best å kunne melde på i en fei og bli ferdig med det når jeg først har bestemt meg for å starte, så jeg ikke feiger ut... :wub:

Og hurra for lavere pris, da har jeg 60 kroner å leve på til lønning kommer, og måtte ikke blakke meg helt :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Vil bare oppklare at det fra NHK's side har vært mange mailer og telefoner inn til NKK som ikke har klart å løse problemet. De startet for 1 1/2 uke siden og ingen hos NKK klarte å løse problemet. Men da jeg ringte (til en annen ansatt) så ble det løst på 2 minutter. HURRA!

Lykke til dere som skal gå LP og stille på valpeshowet der!

Har selv stillt valp for den dommeren og hun er veldig behagelig å stille for (jeg stillte schäferhund for første gang i mitt liv for denne dommeren. Bikkjekreket gikk hen og ble BIS-valp han :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøkte å melde på Imouto til valpeshowet nå, men fikk beskjed om at shibaer ikke får stille.. :lol:

Har sendt mail til ansvarlig for oppklaring, for det står ingenting om rasebegrensninger i annonsen. Hvis jeg ikke får stille, drar jeg jo heller ikke ned dit. :D

Det er sikkert en innstilling de har haket av feil for - for da jeg skulle melde på første gangen i går/forgårs sto det at rasen fikk stille i eksteriør, mens andre gangen sto det at rasen ikke fikk stille i eksteriør. Så det er sikkert glemt å hake av for at alle raser skal på valpeshow, men bare hoffe på voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...