xxx12345 Skrevet 23. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2011 Hvilken størrelse har du til hvilken rase? Sitter og klør meg litt i hodet for str L er oppgitt til brystmål 49.5-71 cm, og dette skal visstnok passe til en liten DS. Freya er en ganske liten DS, og hun har brystmål 42.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 23. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2011 Hvilken størrelse har du til hvilken rase? Sitter og klør meg litt i hodet for str L er oppgitt til brystmål 49.5-71 cm, og dette skal visstnok passe til en liten DS. Freya er en ganske liten DS, og hun har brystmål 42.. Jeg hadde M til Opsis når jeg hentet henne, og nå som 6 mnd bruker hun L. Den kan hun nok bruke en stund (hun er en dvergkelpie). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 23. Januar 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2011 Dvergkelpie faktisk Men selv en dvergkelpie er vel atskillig større enn en dvergschnauzer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 23. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2011 Ebba bruker XL, men kan ha L også. Hun er en mini bull tispe, riktig nok ikke av den groveste typen. Men jeg ynes L høres stort ut til en dverg snuser. Men så er jeg veldig dårlig på størrelser da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 23. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2011 Jeg brukte L til cavaliertispene som var 5-8 kg og XL til hannen som var 11 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Vi bruker Medium til guttene og to av tispene, resten bruker S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Vi har L til mopsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Harly (AK) brukte str M når han var 9-10 uker, ca 5,5 kg da tror jeg. Nå er han 5,5 mnd og drøye 13 kg. Bruker str XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 24. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2011 Bruker m til hund på 5 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar