Gå til innhold
Hundesonen.no

Flatebyhallen 22.01.11


SandyEyeCandy

Recommended Posts

Jeg oppretter nytt emne sjøl om det vel bare er Rotmaneier med Ophelia og Imouto og jeg som var der fra Sonen i dag, for jeg er så stolt!

Imouto blei BIR i sterk konkurranse med seg sjøl, og fikk en super kritikk og ikke minst masse skryt og lykke til fra dommer etterpå.

Men jaggu gikk fleeceløven hen og vant gruppa, henne! :wub: Hun var kjempesøt og flink i BIS også, men blei uplassert, slått av flotte hunder. Men for en debut! :rolleyes2: Hun var like blid og energisk hver gang jeg tok henne ut, hang i filla og koste seg.

Bilder kommer. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppretter nytt emne sjøl om det vel bare er Rotmaneier med Ophelia og Imouto og jeg som var der fra Sonen i dag, for jeg er så stolt!

Imouto blei BIR i sterk konkurranse med seg sjøl, og fikk en super kritikk og ikke minst masse skryt og lykke til fra dommer etterpå.

Men jaggu gikk fleeceløven hen og vant gruppa, henne! :P Hun var kjempesøt og flink i BIS også, men blei uplassert, slått av flotte hunder. Men for en debut! :whistle: Hun var like blid og energisk hver gang jeg tok henne ut, hang i filla og koste seg.

Bilder kommer. :wub:

Gratulerer med fleeceløven! :P :P

Men bare glem meg og Marianne (ditt reisefølge :P ) du..

Med oss gikk det mye bedre enn jeg hadde trodd, sånn med tanke på løpingen og stillingen osv. Vi travet faktisk noe :rolleyes2: Men dommeren foretrakk helt tydelig kelpier som var litt kraftigere og sa at det var derfor hun plasserte oss som nr 3 av 3(Ops så ut som en mynde i forhold til de andre). Men veldig fornøyd med kritikken sånn ellers egentlig, uten at jeg har så mye peiling :lol:

"Godt helhetsinntrykk. Noe sped type. Korekt bitt. Vakkre øyne og ører. God front. OK benstamme. Noe opptrukket buklinje. OK overlinje, men harper (?) noe i lenden under bevegelse. Beveger seg godt fra siden, noe ustabilt fram, OK bak. For dagen noe tynn. Trivelig temp og gemytt. Velvist."

Merk: Velvist! :P Også fikk vi sløyfe, så jeg er såå fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppretter nytt emne sjøl om det vel bare er Rotmaneier med Ophelia og Imouto og jeg som var der fra Sonen i dag, for jeg er så stolt!

Imouto blei BIR i sterk konkurranse med seg sjøl, og fikk en super kritikk og ikke minst masse skryt og lykke til fra dommer etterpå.

Men jaggu gikk fleeceløven hen og vant gruppa, henne! :wub: Hun var kjempesøt og flink i BIS også, men blei uplassert, slått av flotte hunder. Men for en debut! :rolleyes2: Hun var like blid og energisk hver gang jeg tok henne ut, hang i filla og koste seg.

Bilder kommer. :whistle:

Gratulerer masse! Da er det bare å fortsette å håve inn premier;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvsøsteren til Talli ble BIR og BIG, og halvbroren BIM. De deler pappaen til Talli.

De er jo også i nærslekt med LOTR kulle mitt :whistle:

Da moren til dette kullet er moren til pappaen til LOTR kullet.

(mor og far ble jo kjæreste nesten samtidig som sønn og datter :rolleyes2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som er fornøyde. Vi hadde en veldig koselig dag i og rundt ringen med gode venner og flinke valpekjøpere.

Vila, Blazing Sun Ain't No Challenge, ble beste tispe, BIR og til slutt 4BIG.

Emmy, Blazing Sun Achieving My Dreams, 2. beste tispe

Tinto, Blazing Sun Ambitious Adventurer, har for dagen bittfeil og kunne ikke premieres, men oppførte seg flott i ringen og fikk meget god kritikk.

Vilas kritikk: "Feminin helhet. Korrekt bitt. Vakkert hode og uttrykk. God front, fin benstamme. Godt vinklet. Meget god over- og underlinje. Fin hale. Beveger seg meget godt fra siden, parallell fram og bak. God pels for alderen. Særdeles velvist."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Gratulerer så mye, litt av en debut! :rolleyes2:

"Godt helhetsinntrykk. Noe sped type. Korekt bitt. Vakkre øyne og ører. God front. OK benstamme. Noe opptrukket buklinje. OK overlinje, men harper (?) noe i lenden under bevegelse. Beveger seg godt fra siden, noe ustabilt fram, OK bak. For dagen noe tynn. Trivelig temp og gemytt. Velvist."

Merk: Velvist! :whistle: Også fikk vi sløyfe, så jeg er såå fornøyd!

Kan det stå "karper"? For da betyr det at hunden får endel av ryggen høyere enn resten (altså at ryggen ikke er helt rett i bevegelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Sandra og Imouto - for en debut, håper noen fikk tatt bilder av dere, det er så gøy å vinne gruppa!

Og gratulerer til Jeanettes LOTR-kull-slektning, kelpie som gruppevinner er vel ikke det en ser oftest?

Og gratulerer til alle andre som er fornøyd :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppretter nytt emne sjøl om det vel bare er Rotmaneier med Ophelia og Imouto og jeg som var der fra Sonen i dag, for jeg er så stolt!

Imouto blei BIR i sterk konkurranse med seg sjøl, og fikk en super kritikk og ikke minst masse skryt og lykke til fra dommer etterpå.

Men jaggu gikk fleeceløven hen og vant gruppa, henne! :lol: Hun var kjempesøt og flink i BIS også, men blei uplassert, slått av flotte hunder. Men for en debut! :rolleyes2: Hun var like blid og energisk hver gang jeg tok henne ut, hang i filla og koste seg.

Bilder kommer. :wub:

GRATULERER :P Pappsen og "far-matmor" er kjempestolte :whistle:

Og gratulerer til alle andre som gjorde det bra også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med Imouto, synd vi ikke orket å være der helt til dere skulle i ringen. Flott debut! :wub: Gratulerer til andre fornøyde også.

Vi ble BIR og BIG5 (ikke noe som heter det da men :lol:). Var litt morsomt og stå der med min lille plutt med Dobermann foran og GD bak oss :whistle:

Kritikken til Ophelia:

"Feminin, korrekt bitt. Kompakt kropp, ører under utvikling. God front og brystdybde, passende beinstamme. God over-og underlinje, velvinklet. Beveger seg godt fra alle hold, men noe padlende i fronten. God pels og farge, og velvist".

Veldig stolt av lille piraya :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine bilder du tar Marianne! Hvem ble BIS? ELSKET Dobermannen :whistle:

Takk :P Det var vanskelig lysforhold, så noen ble litt mørke :P

Så mange fine bilder, håper Sandra tar godt vare på bilder, rosetter og minner, dette er jo så gøy! Jeg har jo helt sommerfugler i magen på hennes vegne! :P Varke Imouto... :)

Ja det er jeg skråsikker på at hun gjør :P Jeg ble så glad på hennes vegne at folk kom bort til meg og spurte om det var min valp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...