Kaja Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 I går var vi å luktet og koste på valper! Vi skal ha tispe og det er 6 i kullet =) Selv har vi 3 favoritter, men får ikke vite riktig enda hvem som er vår Skal hente om 2 uker ca =) bilder? Tispe EN Tispe TO (storfavoritt) Tispe TRE Tispe FIRE (Også favoritt) Tispe FEM (typens favoritt) Tispe SEKS Alle er utrolig fine og kosete, noen mer lekete enn andre =) Vi gleder oss til å hente for å si det sånn
Yodel Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 Så nydelig! Selv likte jeg 2, 4 og 6 best eksteriørt- men må legge til at jeg overhode ikke kan GD standaren. Skal hun stilles da? Nydelige var de alle og jeg ELSKER fargen!!
Kaja Skrevet 14. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 samme her, men nr 6 har hvitt på tottisene som ikke er så populært =) Ja planen er å stille, så blir spennende hvem som blir vår! Alle er nydelige sysn jeg
Baby Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 Så FINE de var. Dagene går vel sakte fremover nå tenker jeg. Hvor i landet bor du forresten? Kanskje de blå frøknene våre kan treffes en gang. Så nydelig! Selv likte jeg 2, 4 og 6 best eksteriørt- men må legge til at jeg overhode ikke kan GD standaren. Skal hun stilles da? Nydelige var de alle og jeg ELSKER fargen! Veldig enig i dette.
Kaja Skrevet 14. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 Jeg bor i Asker, ikke så langt fra Oslo Du bor i Trøndelag ser jeg så det er kanskje litt langt unna, hehe. TIden går SUPERSAKTE!
Djervekvinnen Skrevet 14. Januar 2011 Rapporter Skrevet 14. Januar 2011 Åååh så heldig du er! ! GD er en av mine favoritter. De var alle supersøte, så det blir spennende å høre hvilken som blir din
armagnac Skrevet 15. Januar 2011 Rapporter Skrevet 15. Januar 2011 Nr 2 og 4 var flotte ja Blir spennende å se hvem du får Ser vi kommer til å få hard konkurranse
Enits Skrevet 15. Januar 2011 Rapporter Skrevet 15. Januar 2011 Tispe 2 var jo bare helt utrolig nydelig!
Gjest Skrevet 15. Januar 2011 Rapporter Skrevet 15. Januar 2011 Tispe 2 og 4 var bare utrolig skjønne da
Lola Pagola Skrevet 15. Januar 2011 Rapporter Skrevet 15. Januar 2011 Synes tispe to var så lang i ryggen jeg? Men det er kanskje bra? Fin uansett! Bedre vinkler enn typen din si favoritt ser det ut som, men hun står bedre og. Men jeg som er gd-n00b holder nok med typen din tror jeg
Kaja Skrevet 15. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2011 Alle er herlige, er ikke alle bildene som sier nok om valpen, da de var kjempetrøtte da jeg tok bildene så var det noen som helst skulle sove, PÅ bordet ;P :banana: Nr 2 og 4 var flotte ja Blir spennende å se hvem du får Ser vi kommer til å få hard konkurranse Blir kjempespennende, du skal ikke se bortifra på at vi kan gi litt konkuranse Synes tispe to var så lang i ryggen jeg? Men det er kanskje bra? Fin uansett! Bedre vinkler enn typen din si favoritt ser det ut som, men hun står bedre og. Men jeg som er gd-n00b holder nok med typen din tror jeg Hun var også veldig fin (typen sin) men bildene gir ikke helt riktig bilde for å si det sånn Hun var den som var desidert mest leken, men det kan jo ha med dagsformen å gjøre
Lola Pagola Skrevet 15. Januar 2011 Rapporter Skrevet 15. Januar 2011 Men fy søren, utrykket på "din", herlighet.... snakk om englefjes!
Bikkjehuset.no Skrevet 15. Januar 2011 Rapporter Skrevet 15. Januar 2011 Så herlige! Jeg synes tispe nr. 2 var finest. Vakre blå øye
armagnac Skrevet 20. Januar 2011 Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Så herlige! Jeg synes tispe nr. 2 var finest. Vakre blå øye Det er bare "babyfarge" på øynene De skal være så mørke som mulig, men mange blå GD har en del lysere øyne enn man ser på andre GD'er Blå skal ikke være
Kaja Skrevet 20. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Januar 2011 Snakket med oppdretter i dag, henter henne 31 januar! Vet enda ikke hvem da.
armagnac Skrevet 21. Januar 2011 Rapporter Skrevet 21. Januar 2011 Snakket med oppdretter i dag, henter henne 31 januar! Vet enda ikke hvem da. Så spennnende Gleder meg til å følge med på begge GD valpene her inne Også blå begge to a gitt Tenker du gleder deg ja
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar