Gå til innhold
Hundesonen.no

Flatebyhallen 22.-23. januar

Whoopsis

Recommended Posts

Skrevet

Noen som skal stille eller gå lp/ag i Flatebyhallen?

Jeg skal stille Opsis på lørdagen, men har ikke fått noe PM enda. Og siden jeg ikke har en sånn superlang fartstid i ringen, når er det egentlig normalt at den kommer?

Skrevet

Jeg skal stille Vila på lørdag, i tillegg til at to av valpekjøperne kommer og stiller sine valper :P

Skrevet

Da har vi fått PMen, og så langt jeg kan tyde er hun nr 3 av AKene. Og start kl 9. Jeg som hadde håpet å se på noen andre raser først for å forberede meg litt :whistle:

Skrevet

Haha, min lille fleeceløve er eneste shiba. Hvis hun ikke smaker på dommeren er det vel nærliggende å tru at vi får vår første sløyfe. :whistle::cheer:

Oppmøte kl 11, men hvis jeg får Marianne til å plukke oss opp, skal du ikke se bort fra at vi kommer for å heie fra kl 09. :ermm:

Skrevet

Haha, min lille fleeceløve er eneste shiba. Hvis hun ikke smaker på dommeren er det vel nærliggende å tru at vi får vår første sløyfe. :whistle::cheer:

Oppmøte kl 11, men hvis jeg får Marianne til å plukke oss opp, skal du ikke se bort fra at vi kommer for å heie fra kl 09. :ermm:

Jeg plukker opp trollboller og det som er!

Skrevet

Haha, min lille fleeceløve er eneste shiba. Hvis hun ikke smaker på dommeren er det vel nærliggende å tru at vi får vår første sløyfe. :cheer::ermm:

Oppmøte kl 11, men hvis jeg får Marianne til å plukke oss opp, skal du ikke se bort fra at vi kommer for å heie fra kl 09. :cool:

Jeg plukker opp trollboller og det som er!

Det liker jeg! Vi trenger noe moralsk støtte..

Noen som aner når hallen åpner forresten? Skulle gjerne vært der litt på forhånd, for valpesaken trenger å roe seg en smule :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...