Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmeldt!!!:)


Kine Helen

Recommended Posts

er det på manger du har meldt på?.

vi har ikke hatt penger nokk til at vi kunne melde på der ellers så hadde vi meldt oss på.

men det går vell sikkert fint med han der vell? bare se om du klarer å få trent han litt på å stå og prøv å lokke opp halen hanns, ellers så må du vell holde opp halen hanns. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det på manger du har meldt på?.

vi har ikke hatt penger nokk til at vi kunne melde på der ellers så hadde vi meldt oss på.

men det går vell sikkert fint med han der vell? bare se om du klarer å få trent han litt på å stå og prøv å lokke opp halen hanns, ellers så må du vell holde opp halen hanns. :wink:

ja vi er påmeldt på manger:)

ja må nok se om jeg får lokket opp halen hans!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har de rotet vekk påmeldingen vår.... og katalogene ble trykket opp i dag.. så nå vet jeg ikke hva som skjer.... #-o

Huff, så leit da! :( Har du kopi av kviteringen eller?? Den er viktig. Du må bare stå på, ikke gi deg. Vi har hatt mye tull med startlappene på hundene våre. Den ene får start lappe /nummer, og den andre er ikke betalt står det. Vi pleier å ringe til klubben, og gir opp ref. nr på betalingen. Det er så kipt når klubbene tuller med påmeldingene eller betalingene :D

Et godt tips er å tygge tyggis når du er nervøs i ringen :wink: Hunden merker ikke noe fra pusten din da. Ellers så tenk : dommeren kan ikke bite av deg hue :D

Vi fikk Best I Rase på tispa vår Djinga i helgen, stolte av hun :roll:

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vært kult om vi hadde kune møtes :( Kom meg ikke på nettet på en liten mnd, pga data problemer :D Men nå virker maskinen mer stabil.

Er det noen av dere som skal til BØ på NKK neste helg da?

Vi skal reise med 3 Basenjier som står for Champion, gleder oss til å se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...