Kine Helen Skrevet 13. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2005 Da er vi påmeldt vår første utstilling... HJELP.. kvir meg som bare fy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 13. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2005 Og når er den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2005 hehe vet ikke om jeg tørr å si det! 12 mars!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 13. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2005 Det var jo ikke så lenge til Lykke til da :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2005 I dag fant jeg ut at utstilling ikke er så skummelt som man skulle tro still bikkja fint opp og gjør som dommeren sier, så går det kjeeeeempeflotters! Speedygutt er sikkert dødsflink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 13. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2005 Er det bare utstilling eller er det lydighet? Skal du selv gå i ringen med ham eller? Lykke til i hvertfald. Beundrer dit mot 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2005 Er det bare utstilling eller er det lydighet? Skal du selv gå i ringen med ham eller? Lykke til i hvertfald. Beundrer dit mot 8) det er bare utstilling.. ja jeg må jo nesten gå med ham selv.. hehe.. kommer til å gjøre i buksen..!!!og barfy barfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 Kvar skal utstillingen vere? Det går helt sikkert fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 14. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 er det på manger du har meldt på?. vi har ikke hatt penger nokk til at vi kunne melde på der ellers så hadde vi meldt oss på. men det går vell sikkert fint med han der vell? bare se om du klarer å få trent han litt på å stå og prøv å lokke opp halen hanns, ellers så må du vell holde opp halen hanns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 14. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2005 er det på manger du har meldt på?. vi har ikke hatt penger nokk til at vi kunne melde på der ellers så hadde vi meldt oss på. men det går vell sikkert fint med han der vell? bare se om du klarer å få trent han litt på å stå og prøv å lokke opp halen hanns, ellers så må du vell holde opp halen hanns. ja vi er påmeldt på manger:) ja må nok se om jeg får lokket opp halen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 15. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 DETTE BLIR SPENNENDE !!! Askepott stemmer på Speedy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 15. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2005 DETTE BLIR SPENNENDE !!! Askepott stemmer på Speedy hehe så flott da elsklingen min! (askepott altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 16. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2005 nå har de rotet vekk påmeldingen vår.... og katalogene ble trykket opp i dag.. så nå vet jeg ikke hva som skjer.... #-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djinga&Zico Skrevet 16. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2005 nå har de rotet vekk påmeldingen vår.... og katalogene ble trykket opp i dag.. så nå vet jeg ikke hva som skjer.... #-o Huff, så leit da! Har du kopi av kviteringen eller?? Den er viktig. Du må bare stå på, ikke gi deg. Vi har hatt mye tull med startlappene på hundene våre. Den ene får start lappe /nummer, og den andre er ikke betalt står det. Vi pleier å ringe til klubben, og gir opp ref. nr på betalingen. Det er så kipt når klubbene tuller med påmeldingene eller betalingene Et godt tips er å tygge tyggis når du er nervøs i ringen Hunden merker ikke noe fra pusten din da. Ellers så tenk : dommeren kan ikke bite av deg hue Vi fikk Best I Rase på tispa vår Djinga i helgen, stolte av hun :roll: Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 17. Februar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2005 vi fikk bli med siden vi hadde betalt!! huff.. nå kvir jeg meg enda mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 17. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2005 Vi fikk Best I Rase på tispa vår Djinga i helgen, stolte av hun :roll: =D> Gratulere så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2005 gratulerer med resultatet til Djinga! =D> Tenk om vi hadde visst om kvarendre så kunne vi ha møttest i Ølen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djinga&Zico Skrevet 18. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2005 Ja det hadde vært kult om vi hadde kune møtes Kom meg ikke på nettet på en liten mnd, pga data problemer Men nå virker maskinen mer stabil. Er det noen av dere som skal til BØ på NKK neste helg da? Vi skal reise med 3 Basenjier som står for Champion, gleder oss til å se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar