Kitano Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Kjøpte meg et 500-kroners-kamera på impuls i går og tok det med på morgenleken med nabohunden i dag. Den lille hvite på drøyt 5 mnd er min, den store gyldne på 8 år er kompisen. "God morgen, kompis." "Skal vi stikke å leke?" "Neeeei, ikke han lille ADHD-hunden!" "Nam, hundebryst." "Jeg er størst, faktisk." "VOFF!" "Sitt, sa du?" "Skal vi stikke? Han gidder ikke mer."
Lola Pagola Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Stilig tar bra bilder det kameraet da, hvilket og hvor?
HeleneFS Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Kjempefine bilder!! Her stresser jeg med speilrefleks også får du SÅ bra bilder med et kamera som koster 500 kr *imponert*
Kitano Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Jeg kjøpte det på Lefdal, men der ser jeg internettprisen ligger på 1295,-. Elkjop.no har det til 599,-. Jeg plukket det bare ut av et trau som stod i varehuset. 595,- tror jeg det kostet (Lefdal Forus). Et stalltips er å bestille tilbehør som eks. minnekort på nett og velge Collect@store på fraktmuligheter. Da sparer du mye penger. Det gjelder forsåvidt det meste på de to nevnte butikkene.
Kitano Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Var ute og tok et par til. Gøy dette her.
Bananen Skrevet 7. Januar 2011 Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 LOL! Goldenvalper er teeeite. Også blir de liksom plutselig litt eldre engang.
Kitano Skrevet 7. Januar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Januar 2011 Goldenvalper er teeeite. Med stor T
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar