Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff


Monica123

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Hadde ikke tenkt hele gjengen hvertfall, siden to av dem har løpetid.. Spørs litt om det kommer mye hannhunder eller ikke hvem jeg vil ta med/la være hjemme.

Ser ikke ut som jeg kan komme uansett nå.... Eller kan komme, men tror ikke jeg kan ta med meg noen. Jeg må være i Horten kl 4 for familiemiddag (fikk ikke et valg om å si nei,selvom jeg sa jeg var opptatt med hund... ). Så ev blir det å være en time,halvannen å ture hjem. Blir styr å kjøre alle andre rundtom :lol: Men Lill kjører jo egen bil da Caroline, hun har kanskje plass da. Siden jeg må leke Solo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine: Hadde vært koselig om du også kom :P

Er du forresten hun som var på treffet i sommer med den bitte lille papillonen?

Ikke umulig at jeg tar med meg Günther og kommer en tur å :)

Svarer for henne jeg, ja det er henne ja :P Men den bittelille hunden er en phalène da, bare sånn for å være irriterende pirkete :lol:

Tine, du kan sitte på med meg hvis du skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig at jeg tar med meg Günther og kommer en tur å :P

Svarer for henne jeg, ja det er henne ja :P Men den bittelille hunden er en phalène da, bare sånn for å være irriterende pirkete :lol:

Tine, du kan sitte på med meg hvis du skal!

Jeg vil kose Günther :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette; Vi kan ikke møtes ved en bensinstasjon før drammen eller lignende? Jeg har ikke gps, og suger i å finne frem så tenkte at å kjøre etter deg hadde vært fint fint :wub:

Ja herregud vi kan møtes på kopstad eller hvor du vil :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med neste gang hvis det er lov å ha med valp :wub:

Flytter til Drammen i starten av februar!

Bare og komme det alltid hygglig med nye mennesker :wub:

Ekstra hygglig at du skal flytte til Drammen det er jo ikke så langt unna meg heller :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi blir så mange på søndag så flytter vi oss til barneskolen,men dere bruker samme adresse og parkerer der..Så går dere 5 skritt over til barneskolen :P

Jeg tar med en blekk boks som askebeger for oss røykere og noen ekstra bæsje poser itilfelle noen har glemt det :P

Jeg kommer nok til og være der senest 12.45..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...