Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff


Monica123

Recommended Posts

Skrevet

Hadde ikke tenkt hele gjengen hvertfall, siden to av dem har løpetid.. Spørs litt om det kommer mye hannhunder eller ikke hvem jeg vil ta med/la være hjemme.

Jeg lar nok Chico være hjemme, altså tar jeg bare med tispe :blink:

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hadde ikke tenkt hele gjengen hvertfall, siden to av dem har løpetid.. Spørs litt om det kommer mye hannhunder eller ikke hvem jeg vil ta med/la være hjemme.

Ser ikke ut som jeg kan komme uansett nå.... Eller kan komme, men tror ikke jeg kan ta med meg noen. Jeg må være i Horten kl 4 for familiemiddag (fikk ikke et valg om å si nei,selvom jeg sa jeg var opptatt med hund... ). Så ev blir det å være en time,halvannen å ture hjem. Blir styr å kjøre alle andre rundtom :lol: Men Lill kjører jo egen bil da Caroline, hun har kanskje plass da. Siden jeg må leke Solo! :)

Skrevet

Tine: Hadde vært koselig om du også kom :P

Er du forresten hun som var på treffet i sommer med den bitte lille papillonen?

Ikke umulig at jeg tar med meg Günther og kommer en tur å :)

Svarer for henne jeg, ja det er henne ja :P Men den bittelille hunden er en phalène da, bare sånn for å være irriterende pirkete :lol:

Tine, du kan sitte på med meg hvis du skal!

Skrevet

Ikke umulig at jeg tar med meg Günther og kommer en tur å :P

Svarer for henne jeg, ja det er henne ja :P Men den bittelille hunden er en phalène da, bare sånn for å være irriterende pirkete :lol:

Tine, du kan sitte på med meg hvis du skal!

Jeg vil kose Günther :)

Skrevet

Jeg vil kose Günther :lol:

Hahah! Det er ikke så lett å kose han når det er andre hunder i nærheten altså, da er han meget opptatt :P Men er rimelig sikker på at vi kommer, så da skal du ihvertfall få prøve å kose han :)

Skrevet

Vi er kanskje med, når og hvor skal dere treffes?:lol:

Så da sier vi klokken 13.00 søndag den 16 jan..

Har finni kjørerute fra Drammen og til Killingrud ungdomskole for de som ikke er så veldig kjent og den ligger her link

Skrevet

Anette; Vi kan ikke møtes ved en bensinstasjon før drammen eller lignende? Jeg har ikke gps, og suger i å finne frem så tenkte at å kjøre etter deg hadde vært fint fint :wub:

Skrevet

Blir gjerne med neste gang hvis det er lov å ha med valp :wub:

Flytter til Drammen i starten av februar!

Skrevet

Anette; Vi kan ikke møtes ved en bensinstasjon før drammen eller lignende? Jeg har ikke gps, og suger i å finne frem så tenkte at å kjøre etter deg hadde vært fint fint :wub:

Ja herregud vi kan møtes på kopstad eller hvor du vil :wub:

Skrevet

Blir gjerne med neste gang hvis det er lov å ha med valp :wub:

Flytter til Drammen i starten av februar!

selvfølgelig :wub: vi driver ingen ekskludering! :wub:

Skrevet

Blir gjerne med neste gang hvis det er lov å ha med valp :wub:

Flytter til Drammen i starten av februar!

Bare og komme det alltid hygglig med nye mennesker :wub:

Ekstra hygglig at du skal flytte til Drammen det er jo ikke så langt unna meg heller :wub:

Skrevet

Siden vi blir så mange på søndag så flytter vi oss til barneskolen,men dere bruker samme adresse og parkerer der..Så går dere 5 skritt over til barneskolen :P

Jeg tar med en blekk boks som askebeger for oss røykere og noen ekstra bæsje poser itilfelle noen har glemt det :P

Jeg kommer nok til og være der senest 12.45..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...