Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten hilsen fra Ytre Enebakk

ida

Recommended Posts

Skrevet

Endelig er vi sånn nogenlunde i hus, men innebilder får vente til pappesker er borte og de siste IKEAdingsene er skrudd sammen

Enebakkjulaften2010048.jpg

Det lille huset i skogen...

Enebakkjulaften2010050.jpg

Enebakkjulaften2010049.jpg

Enebakkjulaften2010051.jpg

Denne blir fin å ha til sommeren :)

Enebakkjulaften2010044.jpg

Noen er veldig hjemme, allerede

Enebakkjulaften2010028.jpg

Fibi synger julen inn.

Enebakkjulaften2010030.jpg

Solo fryser på tottelotta si

Enebakkjulaften2010037.jpg

Det er så fint å leke på Langenvann.

Enebakkjulaften2010029.jpg

Vakre Solo...

Enebakkjulaften2010010.jpg

Skrevet

Kjempekoselig sted! :) Gratulerer så masse!

Herlige bilder av voffene også. Kjenner igjen den labbefrysinga ja! Haha :)

Skrevet

Det er veldig koselig her. Liker dere gardinene mine? To barnepledd får duge så lenge. Hadde plutselig ikke råd til de hvite trepersiennene jeg MÅ ha :) Du madammen.. Vi fikk jo egentlig ikke huset, men de som fikk det ble plutselig bare borte og svarte ikke på telefon eller noe. Dermed ringte huseier meg og vi flyttet inn i løpet av en uke :) Det var nok meningen at vi skulle bo der, ja. Nå må vi bare venne oss til å handle skjelden, beregne litt bedre tid til skolene og å slippe salt, slaps og suset fra E6 døgnet rundt ;)

Skrevet

Næmmen! Hvor i Ytre er dette? Klarte ikke helt kjenne meg igjen. Men grattis med ny bolig, Ytre er et supert sted for hundeeiere, hvertfall. Jeg storkoser meg i skogene der hver gang jeg besøker mine foreldre :)

Skrevet

Idyll!! Hvor lang tid bruker dere på pedling da?

Nå må man jo nesten vurdere å gå til anskaffelse av geit?? Iallefall flere dyr :)

Guest lijenta
Skrevet

Strihårete Vortehhunden min er fra Ytre Enebakk og dem bor på et fint sted. Virker som det er fint i Ytre Enebakk

Skrevet

Idyll! Hvor lang tid bruker dere på pedling da?

Nå må man jo nesten vurdere å gå til anskaffelse av geit?? Iallefall flere dyr :)

Jeg har sagt de kan komme og hente kyllinger her til våren om de vil ha. :)

Skrevet

Svarer jeg :) Bruker 20 minutter til Ryen med bil, 25 min til Oslo sentrum.

Vi bruker omtrent tjue minutter til bussen i tillegg ;) Kjører ikke bil, så det er godt det er en koselig vei :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...