Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk Boxerklubb og Norsk Welsh Corgi Klubb

Anette

Recommended Posts

Skrevet

Jeg stiller minst én hund minst én dag. Kovu trenger et valpeshow (synes jeg :thumbs:). Odin har lagt seg ut litt siste halvåret, så jeg lurer litt på å stille ham, selv om jeg egentlig har pensjonert ham fra ringen.

Noen som aner hvor stor ca. utstillingen er? Blir det MYE folk og hunder?

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg stiller minst én hund minst én dag. Kovu trenger et valpeshow (synes jeg :thumbs:). Odin har lagt seg ut litt siste halvåret, så jeg lurer litt på å stille ham, selv om jeg egentlig har pensjonert ham fra ringen.

Noen som aner hvor stor ca. utstillingen er? Blir det MYE folk og hunder?

pleier å være 1500-2000 på letohallen

Skrevet

Vi har kun mulighet til å stille på søndagen, men kan bli spennende etter som Yoshi fikk blått av han pga ingen pels sist. Dommeren sa at vi burde stille han igjen med bedre pels for kritikken ellers var bra, så nå håper vi at dommeren virkelig mente det :whistle:.

Skrevet

Jeg prøvde... Forklar meg hvordan, så skal jeg legge den ut :ahappy:

Legg ut lenke til det PDF-dokumentet du har fått nettlenke til i mailen.

Skrevet

Boxerklubben har ikke kommet enda.

Kun 26 staffer på søndagen, de fleste har vel dratt til Ølen :ahappy: Selv om det kun var 30 der og, har folk blitt lei ell? :aww::wub:

Skrevet

Er det noen her som skal stille hund i ring 14 på lørdag, som skal sitte ringside ganske mye (gjerne fra morgenen av)?

Jeg blir nok ved den ringen stort sett hele dagen :lol:

Skrevet

hmm lurer på om hallen åpner halv 8 eller 8.... Står begge deler :D på boxerklubben sin utstilling :lol:

Det lurte vi også på... Men mtp at de har skrevet begge klokkeslettene så bør de følge det som er tidligst, altså 07.30.. :D

Skrevet

HER er pm'en til lørdagen :D

Tusen takk :D

Jeg har vært skikkelig surrehode med tanke på påmelding til utstillinger i februar. Trodde jeg hadde meldt på til søndagen denne helgen, og lørdag helgen før, men har ikke meldt på noen av de :D:D Har heldigvis fått med meg 2 da :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...