Gå til innhold
Hundesonen.no

Terminlista for bruks 2011 er klar


SFX

Recommended Posts

Jeg klarte ikke å finne EN eneste sporkonkurranse, jeg... :ahappy:

Mener du NBF eller viltspor?

Velg Brukshundprøve (NBF) ganske langt ned på menyen, og plukk ut de som har D-spor (der kommer lista over alle stevner innen spor og rundering, alle klasser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du NBF eller viltspor?Velg Brukshundprøve (NBF) ganske langt ned på menyen, og plukk ut de som har D-spor (der kommer lista over alle stevner innen spor og rundering, alle klasser).

Jeg mener NBF, og skjønner nå hvorfor jeg ikke fant det. Takk, vennen! :ahappy: Bare få inn den j***a lydigheten da...

Hvor? Vi vil også gå mh...

Her kan du bla fram MH og andre tester. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener NBF, og skjønner nå hvorfor jeg ikke fant det. Takk, vennen! :ahappy: Bare få inn den j***a lydigheten da...

Bare hyggelig! Vi kan jo se om det er noen stevner vi skal på sammen? Og om du hjelper meg med budføring, kan jeg hjelpe deg med budføring :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Nå skal den studeres. Jeg har alt sett meg ut to potensielle FA-datoer :ahappy: Gleder meg til å bli skremt igjen :lol:

Også må jeg finne sporkonkurranser :lol:

*liker* :lol:

Jippi! Får hive i meg middagen først, så skal den studeres etterpå. Selv om jeg allerede vet de fleste stevnene vi skal stille på, får så mange i nærområdet. Men kanskje vi kan reise litt også, er kjekt å delta på stevner andre steder også. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, en MH test som passer inn i kalenderen min OG er arrangert av retrieverklubben, slik at vi faktisk blir prioritert, yey.

Beklager å måtte si det, men det er ikke lov å prioritere raser eller klubbmedlemmer, så det er først til mølla uansett..

Vi har faktisk mange stevner her i år, og etter det jeg klarer å se er det ikke noen som krasjer! 18 stevnedager i nærområdet er ikke ille, og legger man til Bodø og et D stevne i Alta blir det ganske mange flere :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, skal man være eplekjekk og planlegge både debut i D og C da? :ahappy: *ler*

Det er jo ikke noe spørsmål engang! :lol:

Beklager å måtte si det, men det er ikke lov å prioritere raser eller klubbmedlemmer, så det er først til mølla uansett..

Vi har faktisk mange stevner her i år, og etter det jeg klarer å se er det ikke noen som krasjer! 18 stevnedager i nærområdet er ikke ille, og legger man til Bodø og et D stevne i Alta blir det ganske mange flere :lol:

Wow, godt gjort at ting ikke kræsjer. :lol: Men ser at veldig mange stevner går uten A, så da blir det vel heller lite med konkurrering her oppe for vår del. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt! :lol:

Det er jo ikke noe spørsmål engang! :ahappy:

Det er ikke noen selvfølge det nei, jeg har treningsavresjon jeg vettu, og jeg kan jo kanskje være så ålreit mot Norrisen at vi trener først.. Ihvertfall til C :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe spørsmål engang! :ahappy:

Wow, godt gjort at ting ikke kræsjer. :lol: Men ser at veldig mange stevner går uten A, så da blir det vel heller lite med konkurrering her oppe for vår del. :lol:

Jeg så det. Narvik har jo stort sett bare ettermiddagsstevner, men det er vel A på alle helgestevnene (Bodø er ikke så langt fra Harstad om man kjører "rett vei"), så da er det vel en 3-4 helger før juli og samme etter juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen selvfølge det nei, jeg har treningsavresjon jeg vettu, og jeg kan jo kanskje være så ålreit mot Norrisen at vi trener først.. Ihvertfall til C :lol:

Joda, men tipper det ikke er mye det står om før Norrisen er klar til C også jeg. :ahappy:

Jeg så det. Narvik har jo stort sett bare ettermiddagsstevner, men det er vel A på alle helgestevnene (Bodø er ikke så langt fra Harstad om man kjører "rett vei"), så da er det vel en 3-4 helger før juli og samme etter juli?

Fant 3 helger før NM hvis man tar med Bodø ja.. Er jo ikke all verden for en stakkars A-ekvipasje som håper å kvalifisere seg til NM. Menmen, vi flytter jo forhåpentligvis nå så da ordner det seg jo for oss. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om flaks da! 5 A-spor stevner jeg kan melde meg på her i område, er på mine frihelger :lol:

Så da er det bare til å se etter ett par stevner til første halvår så kanskje vi kan klare kvalifisere oss til NM med litt flaks :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...