Gå til innhold
Hundesonen.no

"Edit-knapp"


Recommended Posts

Skrevet

Eneste innlegget den finnes på hos meg er det første innlegget mitt i den tråden her?

Og forrige innlegg var 5 des...Ikke noe rediger/edit knapp der...

Ikke sett noe til denknappen før i dette innlegget heller... Hm!

I allefall... hvordan kan jeg da forandre på feks "min hund" sitt innleggg for å forandre på titler i overskriften, har jo sett andre gjøre dette?

Skrevet

Eneste innlegget den finnes på hos meg er det første innlegget mitt i den tråden her?

Og forrige innlegg var 5 des...Ikke noe rediger/edit knapp der...

Ikke sett noe til denknappen før i dette innlegget heller... Hm!

I allefall... hvordan kan jeg da forandre på feks "min hund" sitt innleggg for å forandre på titler i overskriften, har jo sett andre gjøre dette?

det er fordi "de andre" er moderatorer, vi har ikke slike privilegier at vi kan gjøre slikt :)

vår redigeringsfrist tror jeg utløper på et innlegg bare etter noen timer...

Skrevet

Eneste innlegget den finnes på hos meg er det første innlegget mitt i den tråden her?

Og forrige innlegg var 5 des...Ikke noe rediger/edit knapp der...

Ikke sett noe til denknappen før i dette innlegget heller... Hm!

I allefall... hvordan kan jeg da forandre på feks "min hund" sitt innleggg for å forandre på titler i overskriften, har jo sett andre gjøre dette?

Du trykker på rapport knappen på innlegget ditt, og ber de endre topic etc. Lettest å bare "svare" på sin egen tråd med oppdatteringer også få moderatorer til å endre topicet.

Jeg ser jo poenget med å låse edit ol, diskusjoner kan bli endret etc. På et annet forum er det helt åpent og folk plutselig skriver om og sletter hva de skrev og mye piss som ødelegger saklige diskusjoner og alt annet.

Skrevet

det er fordi "de andre" er moderatorer, vi har ikke slike privilegier at vi kan gjøre slikt :whistle:

vår redigeringsfrist tror jeg utløper på et innlegg bare etter noen timer...

Eeeeh... Ok. Takk, så vet jeg det! Så slipper jeg irritere meg grønn over at jeg ikke skjønner hvordan man får det til :whistle:

Du trykker på rapport knappen på innlegget ditt, og ber de endre topic etc. Lettest å bare "svare" på sin egen tråd med oppdatteringer også få moderatorer til å endre topicet.

Jeg ser jo poenget med å låse edit ol, diskusjoner kan bli endret etc. På et annet forum er det helt åpent og folk plutselig skriver om og sletter hva de skrev og mye piss som ødelegger saklige diskusjoner og alt annet.

Ok, viste ikke man kunne det, takk!

Ja, ser jo poenget jeg også, men i enkelte tilfeller hadde det vært litt kjekt også :P

Takk for oppklaringene alle sammen, ble litt smartere iallefall ;)

Skrevet

Muligheten til å redigere eget innlegg utgår etter 24 timer (tror jeg?). Om du vil foreta endringer etter dette må du enten sende inn en rapport eller sende PM til en moderator :whistle:

Skrevet

24 timer stemmer. Det er gjort sånn rett og slett fordi vi hadde flere tilfeller av medlemmer som gikk tilbake i alle sine innlegg og slettet dem. Noe som ødelegger hele tråder og sammenhengen i mange ting.

Bare å sende rapport om man ønsker tråder i Din Hund endret :whistle:

Moderator IW

Skrevet

Kupper tråden litt siden du fikk svar!

Multiquoting, hvordan gjør man det?

Stort sett på alle forum så trykker man "Multisiter" på alle man vil quote, også siter på den siste så legger alt seg inn, men her gjør det ikke det? eller?

Skrevet

Kupper tråden litt siden du fikk svar!

Multiquoting, hvordan gjør man det?

Stort sett på alle forum så trykker man "Multisiter" på alle man vil quote, også siter på den siste så legger alt seg inn, men her gjør det ikke det? eller?

det fungerer ikke her, du må trykke "multisiter" på de innleggene du skal ha også trykke på "svar" på bunnen :whistle:

Skrevet

Kupper tråden litt siden du fikk svar!

Multiquoting, hvordan gjør man det?

Stort sett på alle forum så trykker man "Multisiter" på alle man vil quote, også siter på den siste så legger alt seg inn, men her gjør det ikke det? eller?

Du klikker "Multisitat" på de innleggene du vil quote, og deretter "Svar" (ligger under siste innlegg på siden, over hurtigsvarsboksen) når du har merket alle du vil ha med :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...