Gå til innhold
Hundesonen.no

IQ sperre på kasseroller?


MarieR

Recommended Posts

Skrevet

herregud :) hehe, skulle lære ask og ta av lokket på en kasserolle får å få godbit..han skjønte nada! så bare dumt på meg, la hodet på skakke og logret med halen. :roll: hehe, ga opp etter en halvtime uten noe resultat, da var vi passe lei begge to.

skal trur om det er IQ sperre på kasseroller jeg :D:)

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

HaHa..DIGGBART marie..:)

Trukke vi skal prøve det her i gården neio...:)

Skrevet
HaHa..DIGGBART marie..:)

Trukke vi skal prøve det her i gården neio...:)

næi, det er egentlig ikke diggbart..bikkja trenger hjernebry..!! men han er jo så steine dum, at man skulle nesten ikke tru jeg trenger og mate hjernen hans! skal ut i skogen og la han søke etterpå, så kanskje han roer seg ned et hakk..leker superman, sonic x og batman samtidig her nå..!! ting går unna kan man si :D

Skrevet

jeg la godbiten ned i kasserolle mens han satt en liten meter fra meg, og så på alt. så la jeg lokket på. de første gangene la jeg det halveis på, og da var det jo enkelt, men etter en stund, da jeg trudde han skjønte hva han skulle gjøre, så la jeg lokket helt på. og da datt han av lasset gitt :D stirra dumt på meg.. :P

prøver igjenn i morgen vi :D

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

OoOoOoOoOo...Du ga meg noe å tenke på..JEG vet iallefall hva jeg og min hund skal gjøre i morgeeen..:D Mohahaha

Guest Hyper_Bærta
Skrevet
lykke til :D :D

Nei NÅ ødelegger du selvtiletten min på at bikkja skal klare det..Slem du er-... :P

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Kan bare si at Milo ikke klarte det.. :oops:

MEN derimot så lærte han et nytt triks: Touch..Å også er han snart ferdig utlært med: Rundt..:D

Skrevet

Balder lærte grytetrikset nå nettopp :P Nå er han skikkelig sliten, tunga henger en halvmeter utfor munnen :D Lurer nå på om det var så lurt å lære han dette han som er en stor mattyv, nå blir det vanskeligere å holde han unna maten vår :D

Skrevet
Balder lærte grytetrikset nå nettopp :P  Nå er han skikkelig sliten, tunga henger en halvmeter utfor munnen :D  Lurer nå på om det var så lurt å lære han dette han som er en stor mattyv, nå blir det vanskeligere å holde han unna maten vår :D

:P etterpå-klokskap er en fin ting! :P

Skrevet
toya har ikke matlyst i dag hu... :D

ikke ask heller..gjorde noe eg ikke burde gjort, og fora han fra hånda.. :P det er så koselig det synns jeg..:D men jeg må slutte med det, visst ikke er det ikke rart han ikke vil ha mat, da krever han vel at jeg skal håndfore hele tiden..!

Skrevet

ikke ask heller..gjorde noe eg ikke burde gjort, og fora han fra hånda.. :) det er så koselig det synns jeg..:) men jeg må slutte med det, visst ikke er det ikke rart han ikke vil ha mat, da krever han vel at jeg skal håndfore hele tiden..!

Hehehe, veit at det er et problem for enkelte, men for meg er det bare så utenkelig. Hunden har ikke matlyst liksom - kan aldri se for meg at jeg er i den situasjonen med Tinka. :D

Skrevet

Hehehe, veit at det er et problem for enkelte, men for meg er det bare så utenkelig. Hunden har ikke matlyst liksom - kan aldri se for meg at jeg er i den situasjonen med Tinka. :D

næi, den dagen bør du vurdere avliving! :D

Skrevet
Stakkar' date=' redd for høye lyder så det var så vidt at hun turde ta av lokket, og når jeg tok lokket helt på skjønte hun ingen ting.... Noen tips? :roll:[/quote']

kan nok ikke hjelpe deg, fikk det ikke til selv:P skal se tjorven og ask har likt anntall hjerneceller! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...