Gå til innhold
Hundesonen.no

Ut på tur, aldri sur *hutre*

Mirai

Recommended Posts

Mona i bånd. Kjeeedeeeeliiiig.

CIMG2465.jpg

Ikke den største badenymfen, nei!

CIMG2466.jpg

Dronningen på haugen

CIMG2469.jpg

HoppGrr! (sjekk ulvebusta på ryggen, haha)

CIMG2471.jpg

LØPE! Det var sånn ca det eneste hun gjorde i dag.

CIMG2472.jpg

Kjekt å eie en liten skog, da! :D

CIMG2475.jpg

Rare hunden min vassa utti med alle beina i dag :D

CIMG2477.jpg

CIMG2479.jpg

CIMG2484.jpg

Kontakt (nei, det er ikke det samme bildet jeg har lagt før, men det ligner!)

CIMG2485.jpg

FOKUS 1

CIMG2487.jpg

FOKUS 2

CIMG2488.jpg

CIMG2489.jpg

"FREMHOPP!"

CIMG2490.jpg

Her var det ekstremt spennende lukter. Mona gikk dit en milliard ganger,

CIMG2491.jpg

Waaah.. ble redd hun skulle falle ned, jeg!

CIMG2492.jpg

Endelig hjemme igjen

CIMG2493.jpg

Søte hunden min :P

CIMG2494.jpg

Mamma pusser opp stallen

CIMG2495.jpg

Sliiiten Mona

CIMG2498.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder - det så moro ut!  :)  Så deilig å ha en egen skog! Det vil jeg og...

Har dere hester i stallen eller ?

Vi har som sagt mamma sin, men leter etter en som bare kan enten stå her, eller en vi kan kjøpe som selskapshest ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er mye spam for tiden, vi jobber med å løse problemet. Ikke klikk på noen lenker, og rapportere gjerne. Moderator og admin sletter og sperrer fortløpende.
    • Han har det godt i buret. Det står på et varmt underlag og han har myk madrass og tepper. Mer enn nok plass til å snu seg som han vil. Han har vannskål festet på ene burveggen og må han tisse, piper han så jeg går ut med han. Det er ikke bur som er et problem her. Han legger seg inn i det frivillig på dagtid også når han skal sove. 
    • Buret er veldig begrensende, og hunder bruker ulike liggestillinger og underlag for å regulere varmen i løpet av natten. Hunder ligger gjerne stille der fordi de ikke har noe valg. Hvis valpen må gjøre fra seg eller søler når han drikker så blir det fort vått og ubehagelig å ligge der også. Lykke til med kattetreningen, du har nok en jobb foran deg der. Selv om det har gått bra før så er individer forskjellige og har ulike grader av instinkter.
    • Ja, han visste at jeg hadde katter, men mente det ikke var noe problem. Og jeg har hatt både jakthunder og gjeterhunder tidligere og det har gått veldig bra. Valpen ligger fint i buret så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal endre på det? Buret står i stuen og valpen sover rolig hele natten der. 
  • Opprett ny...