Gro Anette Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Heihei! Vel,jeg er da ny på denne siden.. Heter Gro Anette og bor akkurat nå i vest-torpa/dokka som ikke ligger så langt unna gjøvik! Blitt hele 20år og går på skole på dokka akkurat nå, har en hund jeg kjøpte fra sverige i april i år som jeg ikke kunne blitt mere fornøyd med! Ross heter han og er en aussie på snart 1år Han er ingen utstillingshund egentlig,men har oppnådd en BIR (eneste hanne i sin klasse da ) Nå har vi begynt og trene litt agility, dette er noe vi begge synes er kjempegøy og vil fortsette med det om det ikke skulle være noe galt med hoftene hans eller noe annet. Ellers så trener vi lydighet på hjemmebane:) Jeg er ikke akkurat så flink til og skrive om meg og mitt, men det var jo litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Velkommen hit! Har du noen bilder av herligheten? Alltid gøy å se bilder nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Anette Skrevet 7. Desember 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Velkommen hit! Har du noen bilder av herligheten? Alltid gøy å se bilder nemlig Ja,bilder har jeg masse av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Så fine bilder av flott vofse! Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Velkommen Han er virkelig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Herlig Føles ut som om det kryr av Aussier her på sonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Velkommen ska du være Nydelig var han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Å herremin for en nyyyydelig voffs! Skal selv ha aussie som neste hund om maaaange år når jeg er mer dreven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2010 Så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 8. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2010 Välkommen hit med fin hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2010 Velkommen Fin gutt du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 13. Desember 2010 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2010 Velkommen hit Ross er nydelig og utrolig kul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar