Gå til innhold
Hundesonen.no

Veldedig formål til barn


Poter

Recommended Posts

Hm, synes det er vanskelig å velge mellom slike formål. Alle gjør en god og nyttig jobb og trenger sitt... Egentlig skulle man jobbet daglig med disse barna og gjort en forskjell. Ikke sitte her bak skjermen og føle med dem :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får støtte et i år, og et annet til nesten år eksempel. :icon_cry:

Og folk burde gjort noe mer enn å poste teite bilder og statuser på FB, men dessverre stopper engasjementet til veldig mange enn "å vise sine holdninger"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig med engasjement hele året rundt og ikke bare til jul. Gjerne at man velger seg ett eller to prosjekter som man følger opp over tid, men bevares, noe engasjement er bedre enn ingenting! Derfor jeg også synes det er fint med facebookoppdateringer :ahappy: Det ene kan forhåpentligvis føre til det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det går under veldedighet, på en måte gjør det jo det.

Jeg har vært støttemedlem av Norsk Luftambulanse i hele 15 år, jeg! Hehe, på siste medlemskortet så jeg at de hadde oppgradert meg til "gullmedlem". Betaler en fast kontigent hvert år. Noen ganger støtter jeg dem også hvis de har innsamlingsaksjoner for spesielt medisinsk utstyr de trenger til helikopteret.

Takket være slike støttemedlemmer har de budsjett til å kjøpe inn f.eks. hjertestartere o.l. medisinsk utstyr å ha i helikopteret, og dette kan være med på å redde liv når det står om sekunder og minutter! Det kan være barn og voksne, de som måtte trenge øyeblikkelig hjelp på kortest mulig tid og ambulanser ville bruke for lang tid.

En vakker dag kanskje man trenger luftambulansen selv, hvis man forulykker på et fjerntliggende, utilgjengelig sted, eller det på annen måte haster ekstremt mye. Derfor syns jeg det er viktig å støtte Norsk Luftambulanse :ahappy: De redder liv her hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...