Gå til innhold
Hundesonen.no

Om å "holde seg selv ved like"


Maria

Recommended Posts

Jeg synes man skylder seg selv å ta vare på seg selv og ikke forfalle helt. Trene, spise sundt og gjøre det beste for å føle seg vel med seg selv. Da tror jeg man er best partner også. Når man har det godt med seg selv... inni seg. Hvordan man da er kledd blir jo opp til den enkelte. Selv synes jeg det er veldig stilig med menn i joggebuske/treningsklær da jeg liker de litt mer sportye typene. At noen kan slække helt sammen med meg tar jeg som et stort komplimang :P Så får man pynte seg innimellom, gå ut og spise og ha det trivelig sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen særlig fan av de klassiske daffe klærne i det hele tatt, joggebukse kan gå dersom jeg er veldig trøtt om morgenen men thats it. En onepice hadde du måtte betalt meg for å gå i, og aldri om jeg hadde brukt det utendørs. :P Har vell heller aldri komt hjem og byttet til joggebukse med mindre det er fordi jeg har blitt søkkvåt og ikke har andre rene klær tilgjenglig. Hender jeg daffer rundt i kort shorts og singlet om jeg tar en dusj på kveldstid men det pleier å bli godt tatt i mot :P Alt dette er riktignok for min egen skyld og hva jeg liker. Samboeren min har tross alt sett meg på mitt verste og beste og er glad i meg uansett. :P Og jeg bryr meg ikke om at i det sekundet han vet at han ikke skal ut mer den dagen så hopper han inn i et par slitte joggebukser. Så lenge han styrer unna slåbrokken og tykke sokker kombinasjonen så er jeg happy :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er viktig å kunne se seg selv i speilet å kunne si til seg selv med god samtivittighet at man liker hva man ser.

Og der kommer poenget. Fiksering på utseende. Hva med alt det andre?

Jeg mener ikke at man skal sminke seg hver dag osv, men ikke la unibrowet gro helt ut da :P

Hvorfor ikke? Helt alvorlig, hvorfor skal man endre på seg selv hvis man selv ikke har et problem med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er skikkelig turn off hvis kjæreste/samboer bare forfaller og ikke gidder å være velstelt i et forhold. Jeg er nøye på det ovenfor meg selv og, å ikke gå rundt i slaskete klær hele dagen. Jeg kan godt ha joggebukse på kvelden hvis vi bare er hjemme og ser en film eller noe, men da kan jeg ha baggy bukse og en ettersittende topp. Jeg vil for min egen del ikke gå rundt og føle meg skikkelig dassete...

Andre får gjøre som de vil, men det er jo litt hyggelig at samboer/kjæreste gidder å gjøre en innsats for å se okei ut da, selv om det "bare" er for samboeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? Helt alvorlig, hvorfor skal man endre på seg selv hvis man selv ikke har et problem med det?

Det er jo nettopp det som er poenget, man skal ikke endre på seg. Men prøve å holde seg selv vedlike. Selvfølgelig om man liker unibrow, og har dette til vanlig så skal man kke begynne å nappe vekk dette pga et forhold.

Poenget er jo at man skal fortsette å være seg selv så godt man kan, og det gjelder ikke bare utseende. Man skal også få lov å vokse som person, men man bør passe på så man ikke vokser fast. Det er jo en mulighet for at forholdet går i dass, og da er det greit at man fremdeles er seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...