Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

wääääh :hmm:

RIP Lola & labbis :):P

Edit: woooops jag var visst lite för ivrig när jag läste att jag läste för fort, uppfattade inte att Soppen, Huldra och *Marie* också dog :)

Uff för en tragik :hyper:

RIP labbis, Lola, Soppen, Huldra & Marie :aww:

Tror inte jag vill vara med på hytta längre :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar

Siri har CC-børste *skule på* Og hun og Willy er et skikkelig tospann...

Jeg som akkurat skulle til å utelukke Willy.. hmm men tenkte ikke på at eieren hans også kanskje er med på laget.. Hmm.. men fant vi ikke ut at Willy bare er snill, mens det er ulldottene som børstes av ham som er farlige, det må jo våre endel rester igjen i børsten da!

Uff.. jeg er riktignok ikke allergisk mot hundehår, men begynner å bli redd for det! :S

Ellers syntes jeg det dør farlig mange, for krøket sammen langt der nede hørtes ikke særlig livlig ut... Jeg begynner å lure på om noen av oss overlever!

OT, men likevel OnT: Soppen, du er bare helt rå! Dette her er noe av det kuleste jeg har "vært" med på.. blir jo som en krim med kjentfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers syntes jeg det dør farlig mange, for krøket sammen langt der nede hørtes ikke særlig livlig ut... Jeg begynner å lure på om noen av oss overlever!

OT, men likevel OnT: Soppen, du er bare helt rå! Dette her er noe av det kuleste jeg har "vært" med på.. blir jo som en krim med kjentfolk!

KrøStet sammen langt der nede, vel. :)

Tuusen takk! Det varmer! Det er morro å skrive også, selvom det begynner å bli vanskelig å skrive videre uten at det blir kjedelig eller forutsigbart. Jeg prøver meg på vrier her og der, ikke drep meg om jeg ikke klarer det helt, da! Som sagt for lenge siden, så har jeg vel omtrent aldri lest krim i hele mitt liv.

Edit: Haha! Dratini, hvordan funker det, da, han som ikke "kjenner" noen her? Syns han det bare er teit, eller går det ann å følge med på allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Edit: Haha! Dratini, hvordan funker det, da, han som ikke "kjenner" noen her? Syns han det bare er teit, eller går det ann å følge med på allikevel?

For å si det sånn: vi lo så tårene trilla begge to, han syntes det var veldig fornøyelig! :) Han vet hvem Huldra er, samt Fannhvit, LinKr og Marianne&Java. Og så lurte han på når jeg ble drept eller om jeg var morderen, siden jeg nesten har "drap" i nicket mitt :) Drapini faktisk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: vi lo så tårene trilla begge to, han syntes det var veldig fornøyelig! :) Han vet hvem Huldra er, samt Fannhvit, LinKr og Marianne&Java. Og så lurte han på når jeg ble drept eller om jeg var morderen, siden jeg nesten har "drap" i nicket mitt :) Drapini faktisk! :P

..og meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrøStet sammen langt der nede, vel. :)

Krøstet var det ja.. men det hørtes jo ihvertfall ut som en haug med knukne bein og ueee.. nå er jeg nesten sikker på at de ikke lever :S

Uff.. nesten så jeg ikke tør sovne nå.. attpåtil har Tinka løpetid, så kan jo plutselig dukke opp blodflekker her og der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Knall :P

Jeg kan godt ta vare på bullene til Soppen!

Deg har jo sambo også møtt. Han husket hvor glad du ble på utstillingene i Mosjøen! :)

Er sikkert flere han har møtt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg som synes det faktisk er skummelt?

haha, hadde det sykeste marerittet i natt, drømte at jeg var på denne sonenhytta, og hang i taket i stua med avkappede bein :)

Tror historien din begynner å gå litt hardt inn på meg soppen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det hardner til nå, Siri.

Men vi liker det :)

Og kanskje noen har gjort noe fa****skap med den rååsa neglelakken til LinKr også så neglene hennes bare etser bort. :aww: En vet aldri, det er noe muffens med stemningen på den hytta, spør du meg. :)

OIoioioioi... også neglelakken da. Det er jo KRISE !!

Siri har CC-børste *skule på* Og hun og Willy er et skikkelig tospann...

Men jeg har ikke CC-kam :hmm::)

Jeg som akkurat skulle til å utelukke Willy.. hmm men tenkte ikke på at eieren hans også kanskje er med på laget.. Hmm.. men fant vi ikke ut at Willy bare er snill, mens det er ulldottene som børstes av ham som er farlige, det må jo våre endel rester igjen i børsten da! Uff.. jeg er riktignok ikke allergisk mot hundehår, men begynner å bli redd for det! :S

:P

Dere er gærne, hele gjengen! :blink: Det er selvsagt Arok som lusker ute i skogen, husker dere ikke den valpefødende-spisende morderhunden da? *fnis*

Å, skitt - han SAMMEN med eieren med store muskler og øks :hyper:

Ellers Camilla: a040.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow..tre drap på en dag her har vi en flittig morder. :)

Ang gulvet så har jeg større tro på at det er verket til rotter som har spist for mye proteinpulver. Det var jo i avisene nå nylig. Pass på de firbente rottejegerne deres dette her kan bli hevnaksjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forsvar skrev jeg det før dere begynte å diskutere undulater her! :P

Det går vel greit (sa hun med sammenbitte tenner), det er jo ikke store forskjellen på 7 og 8 undulater (har jeg erfart). :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat :)

*vinker fra graven* han er dritsnill altså, bare ikke ha munnen for åpen så han klatrer ned i svelget ditt. Ellers er han trygg :)

Har så liten skjerm på dataen, at alt jeg så da jeg åpnet julekrimmen i dag var hodet til Ludde, da fikk jeg bange anelser ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Seriøst? Har du ikke fått med deg hva som sannsynligvis kommer til å skje med deg? :)

Jeg er morderen jeg :blink: Jeg bare dreper folk.

Tuusen takk! Det varmer! Det er morro å skrive også, selvom det begynner å bli vanskelig å skrive videre uten at det blir kjedelig eller forutsigbart. Jeg prøver meg på vrier her og der, ikke drep meg om jeg ikke klarer det helt, da! Som sagt for lenge siden, så har jeg vel omtrent aldri lest krim i hele mitt liv.

Men vi trenger ikke å dø hver dag da :) Noen kan ha vært forsvunnet, men kommer tilbake osv. Men ellers, kjempe morro å lese :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var akkurat det jeg trengte, enda en terrorist-undulat :)

:)

Haha! Hysterisk! Pass dere, ellers kommer jeg med kammen min *ler*

Men har du CC børste da? Det har ikke jeg fått med meg? Kanskje du gjemmer den siden det er ett mordvåpen :hyper:

Det går vel greit (sa hun med sammenbitte tenner), det er jo ikke store forskjellen på 7 og 8 undulater (har jeg erfart). :):P

Men er det ikke tynnet ut i rekkene hjemme hos deg da? Du trenger å fylle på litt :blink:

Kanske vi borde se i kyskåpet om det är några vitlöksbröd i frysen? Har hört att vitlök hjälper att hålla vampyrer borta :aww:

Næsj, det hjelper ikke. Det er bare blodet som smaker litt snålt noen timer etterpå. Så kanskje livet sparet i noen timer?

*ups too much information alert* :hmm:

*mumlenoeomatjegmåslutteåforsnakkemeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha... såja det går bra *trösta på*

Jag ler högt av Lola hahaha som blandar in sin undulat för att distrahera oss andra :)

:)

Ja ingenting er som en undulat for å heve stemningen :hyper: Jeg høres ikke helt god ut :P

Jeg holdt på å trille ut av sofaen når jeg leste det :aww:

Ellers er jeg litt furt over hvor lett dere takler min død! :) Bare Ikke som bryr seg jo :P Lola, hvordan kan du finne på å bare drikke kakao oppi alt dette? Håper du døde når du falt ned trappen! :)

For min del var dagens høydepunkt at jeg hvertfall ikke er morderen! :) Med mindre jeg skjærte ut min egen hjerne, but I doubt it!

Beklaaager! Jeg blir litt fra meg når slikt skjer, og reagerer litt... annerledes. Jeg ble egentlig veldig lei meg, og stakkars Ikke! :P

Hvil i fred Labbis :blink:

Skikkelig spennende nå altså! Gikk det bra Lola??

:P

Tror ikke det :hmm:

Jeg hadde håpet å få oppleve verdens undergang i 2012...! sukk.

Hva skjedde med Casper? Han må få ligge under en dyne om natten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Han er en omplasseringshund som jeg tok over for en måned siden. Har tidligere bodd hos oppdretter på landet - hvor han har løpt i timesvis rundt i fjellene og på heiene. Det er ikke det fysiske det står på. Problemet nå er at jeg ikke får gitt han det han egentlig trenger. Jeg er selv ute og løper mye - og skulle gjerne hatt ham med. Men med en gang jeg begynner å løpe begynner han å "krype" og legger seg nesten umiddelbart ned.  Det er som om han blir redd når min fart blir stor...Eller at frekvensen på skrittene mine blir høyere enn vanlig gange. Har prøvd både med sele og ha han løs.  Ingen forskjell.  Har også prøvd å sette han i hanefot med en annen hund for å skape tryggere ramme og kanskje mer motivasjon - men ingen forskjell. Må være eneste engelske setter i Norge som ikke liker å løpe.... 😆
    • Yoshi fylte 3 år den 31. august og har begynt å bli voksen selv i hode. Siden sist har vi: Deltatt i og vunnet endel blåbær, til og med 2 cuper. Også plassert seg i åpen hopp. Kommet igjennom mer enn en offisiel hopp bane, og faktisk kommet på en 3. plass. Konkurrert hos søta bror, de hadde vist merkelig slalåm så Yoshi skjønte ikke hvordan den skulle passeres 😆 Vært på japaner spesialen og fått exc og ck (mye bedre en den gule i fjor). Begynt surfetrening
    • Er det tatt røntgenbilder? Er dette et nytt problem, har det oppstått plutselig, eller gradvis? Hvor mye tur får han til daglig? Hvor langt/lenge går dere? Går dere på samme sted hver dag, eller ulike steder?  Bruker dere alltid sele?  Det er slett ingen selvfølge at det ikke er noe fysisk galt selv om veterinær ikke finner noe. Jeg ville vurdert å få en hundefysio til å undersøke grundig.  Ellers avhenger det veldig av svarene på spørsmålene over. Det kan ha med ubehagelige opplevelser å gjøre, det kan være utstyret du bruker, det kan være fysisk ubehag eller noe i området han reagerer på. 
    • 4 år gammel engelsk setter vil tidvis ikke gå på tur... Selv i svært sakte gå-tempo kan han finne på å sette seg ned midt i turløypa og setter frembeina i bakken demonstrativt. Hvis jeg kobler han løs og begynner å gå - dilter han til slutt etter på god avstand. Når han setter seg ned og jeg ber han komme, kommer han tuslende saaakte med bøyd hode. Så kan vi kanskje gå 100m i svært sakte tempo før det samme skjer igjen... Det pussige er at andre dager kan han ligge i selen og dra 2t på tur uten problemer. Akkurat som hodet er skrudd på den ene dagen, og ikke den andre. Han er undersøkt av veterinær og det er ikke noe galt fysiologisk. Så problemet sitter nok i toppetasjen... Noen som har vært borti noe liknende?
    • Wow, det er så flott å se at de får selvtillit av arbeidet. Gratulerer med debuten!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...