Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

*latterkrampe*

Jeg ble i alle fall ikke stoppet ut *fnise*

Ennå? :blink:

Ler så jeg griner av alle disse sonisene som bare surrer rundt som vanlig til tross for blodbadet rundt seg, jeg.. DET er venner å ha med seg i nødens stund, det!?!

"ja, ja - noen dauinger til eller fra - la oss ha julebord!" :wub:

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Hahaha, sorry, du er nok dau. :wub:

Hahhahaah... ittno' fuss, men enkelt og greit DAU *ler*

Ups, unnskyld BP, jeg skulle ha passet bedre på oljen min ;)

Klumse :wub:

*latterkrampe*

Jeg ble i alle fall ikke stoppet ut *fnise*

Not yet...

"ja, ja - noen dauinger til eller fra - la oss ha julebord!" :blink:

Nei man henger seg da ikke opp i taljer liksom :)

*Dævver av LATTER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Men det gjør dem støtt og stadig. *fnis* De bare er sånn! ;) ;) :blink::)

Nettopp. De bare er sånn :) Er det noe spesielt å se slik ut liksom? Han fikk sikkert servert Irish Coffee med ekstra vodka. Det kan få hvem som helst til å se slik ut. *Forsvare basenjien* ;)

Forøvrig hørtes det innmari koselig ut å diskutere basenjier med Raksha, TonjeM & co. Åh, nok en koselig dag! *tralle (eller var det jodle?) fornøyd videre* g025.gif

Forresten er jeg skrekkelig imponert over Soppens.. øh.. julenissens detaljkunnskaper om sonistene. Jeg ler meg fillete av små internsaker i hver eneste tråd. Nesten så man starter å tro på julenissen igjen :wub:

w015.gif

(Den kan vel ikke vises for ofte?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. De bare er sånn :wub: Er det noe spesielt å se slik ut liksom? Han fikk sikkert servert Irish Coffee med ekstra vodka. Det kan få hvem som helst til å se slik ut. *Forsvare basenjien* :)

Forøvrig hørtes det innmari koselig ut å diskutere basenjier med Raksha, TonjeM & co. Åh, nok en koselig dag! *tralle (eller var det jodle?) fornøyd videre* g025.gif

Forresten er jeg skrekkelig imponert over Soppens.. øh.. julenissens detaljkunnskaper om sonistene. Jeg ler meg fillete av små internsaker i hver eneste tråd. Nesten så man starter å tro på julenissen igjen :blink:

w015.gif

(Den kan vel ikke vises for ofte?)

*fnis* Riktig!

Jeg vet! ! ! ! Det er julenissen som er på mordtokt - han er lei av at vi ikke tror på han og ikke er snille nok! :wub: *krype under dyna med valiumen sin og tro hardt og intenst på julenissen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Løsningen er å finne på forumet..."

Dere...

Jeg frykter at Hundesonen.no er konkurs, Espen gruer seg til å si fra om dette siden han har gjort underslag, og sørger derfor for å knerte de mest ivrige brukerne som trolig ville vist størst motstand mot å legge ned forumet og gjort et stort nummer ut av det, slik at nedleggelsen kan skje ved årsskiftet stille og rolig, og han gå over i webmasterjobben hos Canis.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere...

Jeg frykter at Hundesonen.no er konkurs, Espen gruer seg til å si fra om dette siden han har gjort underslag, og sørger derfor for å knerte de mest ivrige brukerne som trolig ville vist størst motstand mot å legge ned forumet og gjort et stort nummer ut av det, slik at nedleggelsen kan skje ved årsskiftet stille og rolig, og han gå over i webmasterjobben hos Canis.no

Du det der er ikke morsomt engang, vi vil sove inatt liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg ble definert som en av basenjifolkene - ergo jeg har alibi. Men det var siri eveline som sendte djervekvinnen opp til morderen... Hmmm.

Tihi :)

Men morderen befant seg mest sannsynlig på bakkenivå, det er jo mye lettere å kile noen under beina undenifra, enn ovenifra :) Det jeg ikke skjønner er at hvis vi er så himla mange, at ingen så det skjedde!?

Hytta må jo være gigaaaantisk!

Ut å lete på forumet et sted da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere...

Jeg visste dette hadde noe med Canis å gjøre! :)

Satser på at jeg ble definert som en av basenjifolkene - ergo jeg har alibi. Men det var siri eveline som sendte djervekvinnen opp til morderen... Hmmm.

Me 2... unless.... morderen fulgte etter henne for å kile tær?? *skule på Raksha som muligens bruker valium for å roe nærver etter hvert mord?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me 2... unless.... morderen fulgte etter henne for å kile tær?? *skule på Raksha som muligens bruker valium for å roe nærver etter hvert mord?*

:) :) Den der må bo i garasjen i romjulen,mens jeg tygger valium...sittende i gangen med øksa mi :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... du er muligens inne på noe her altså. Uskyldige Rak liksom - my ass :)

Hva er det jeg har prøvd å si i mange dager nå? Ikke rart alle dauer når ingen vil høre :)

:) Nei altså - hva har jeg gjort for å fortjene sånn mistenksomhet? :)

Toril: Ligg unna valiumen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:):P:) :) Stakkars Pippin og Symra! Og SaraS - komme inn til oss ikkemordere du, og få noen valium. :D

Og! Knekkebrød med nugatti er undervurdert - så det så!

Også venter vi i spenning på om cane blir eierløs. :)

:( Takk! Der ser dere, jeg er ikke morderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...