Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim


Julenissen

Recommended Posts

Innen flere kroppsdeler fra både madam mim og gråtass dukker opp har jeg stor tro på at en av de har urent mel i posen. Vi vet jo ikke med sikkerhet hvem armen tilhører. Eller hva om de samarbeider og bare har stjålet armen fra et tidligere offer. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 787
  • Created
  • Siste svar

Øy! Jeg gjør da ikke en flue fortred? :icon_redface:;)

Og jeg som ikke engang ser skrekkfilmer eller vampyrfilmer eller hvadetmåttevære engang - jeg har jo ikke fantasi til å gjøre noen fortred...

Innen flere kroppsdeler fra både madam mim og gråtass dukker opp har jeg stor tro på at en av de har urent mel i posen. Vi vet jo ikke med sikkerhet hvem armen tilhører. Eller hva om de samarbeider og bare har stjålet armen fra et tidligere offer. ;)

Ahhhhhh... De har selvsagt hugget av en arm fra liket av Labbis bare for å skremme oss !! De har rotta seg sammen, Gråtass og madam mim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Du er inne på noe vesentlig her tror jeg.... og hva kan man bruke strikkepinner til? Og et langt skjerf?

Strikkepinner kan bli til dødlige stikkvåpen og hjelper ikke de så kan man sikkert bruke skjerfet til å kvele noen med... :icon_redface:

*ups ikke røpe seg enda dah...* ;)

Ahhhhhh... De har selvsagt hugget av en arm fra liket av Labbis bare for å skremme oss ! De har rotta seg sammen, Gråtass og madam mim ;)

Jepp, først topplokket for å skremme oss med hjernen, så kappe av armen! *IIIKKK* ikke bare er de mordere, men de er likskjendere også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkepinner kan bli til dødlige stikkvåpen og hjelper ikke de så kan man sikkert bruke skjerfet til å kvele noen med... :icon_redface: *ups ikke røpe seg enda dah...* ;)

Jeg personlig bruker strikkepinner kun til å lage midtskill i pelsen på hunden, men... ;)

Liker ikke spekuleringen deres! *furteleppe*

*mumle litt om furtelepper bare for å late som*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Motiv, ja... Kanskje det er noen canisere som driver og myrder sonister? De vil utrydde sonen! *hysterisk*

Hvem henger på andre hundenettsteder her? *skule mistenksomt*

Er det nå jeg skal si hva jeg gjorde ti helger for noen år siden i Trondheim? :ahappy:

Foreslår at jeg sender Eine ut for å apportere inn eventuelle kroppsdeler i skogen. Han er jo jaktlabbis, så det må han kunne. Synd hun med Lisa ikke er på sonen mer, så kunne hun sendt sine hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal si hva jeg gjorde ti helger for noen år siden i Trondheim? :ahappy:

Foreslår at jeg sender Eine ut for å apportere inn eventuelle kroppsdeler i skogen. Han er jo jaktlabbis, så det må han kunne. Synd hun med Lisa ikke er på sonen mer, så kunne hun sendt sine hunder.

Bare og sende Jackie :ahappy: ikke kommet så langt som Lisa da men :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og sende Jackie :ahappy: ikke kommet så langt som Lisa da men :blink:

Ja, vi gjør det. Eine stakkars måtte i så fall bare lite på genetikken og egentlig foretrekker jeg å ha Einebæret nært meg når det lusker mordere i skogen (og hytta?!) :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...