Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonens Julekrim

Julenissen

Recommended Posts

• Svar 760
  • Created
  • Siste svar

Det kan hende Gråtass festet en annen arm enn sin egen i tauet, og at det er hun som er morderen. Kanskje det er Madam mim sin hånd!

Jeg tror også at det er flere mordere der ute, en som styrer showet i skogen (gråtass kanskje?) og en som styrer showet inne (jeg holder en knapp på Siri jeg da. Bare vent, snart ligger alle som spiste kyllingvinger bevisstløse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskekjøtt skal jo smake ganske likt kylling har jeg "hørt"... ;)

*Fortsatt veldig glad for mine spisevaner*

Det kan hende Gråtass festet en annen arm enn sin egen i tauet, og at det er hun som er morderen. Kanskje det er Madam mim sin hånd!

Jeg tror også at det er flere mordere der ute, en som styrer showet i skogen (gråtass kanskje?) og en som styrer showet inne (jeg holder en knapp på Siri jeg da. Bare vent, snart ligger alle som spiste kyllingvinger bevisstløse).

Ja, hva om en av de myrdede "FAKET" sin egen død? Og nå går rundt og myrder??? *skule litt på Labbis*

Men jeg holder fortsatt en knapp på Siri... tror jeg. Liker ikke blikket hennes :icon_redface:

Og HVORFOR kommer alltid Dratini seg unne? *Skeptisk*

Noe annet en kan lure på er jo hvorfor pokker alle blir værende med en massemorder on the go. Innbiller meg at jeg hadde stukket halen mellom beina og løpt? k025.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva om en av de myrdede "FAKET" sin egen død? Og nå går rundt og myrder??? *skule litt på Labbis*

Ja, jeg bare slang hjernen min noen meter ifra meg for at det skulle se mer ekte ut :icon_redface:

Eller kanskje det var madam mim som drepte gråtass når hun kom etter for å lete. Kanskje hun har trent Chivas til å stikke av, slik at hun selv får en unnskyldning til å forsvinne ut til basen sin (som er en hule langt oppe på fjellet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi må hale henne inn som en fisk," sa 2ne.

Kongekommentar ;):icon_redface:;)

*flir* Jeg likte den jeg og ;)

Det er ikke første gangen de ikke er tilstede.. det er noe muffins der. Men da dør vel Lill, Raksha, Marit&Vesla og 2ne snart da.. for Dratini overlever av en eller annen merkelig grunn alltid... hmmm

Nå begynner det å bli kjempe creepy!

Næsj, jeg tror ikke jeg dør jeg. Ukrutt forgår ikke så lett vettu (og gjett hvem som myrdes i neste episode? hehe)

Praktisk og usentimental som alltid! ;)

Klart det.. Ikke no' knussel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt og fundert litt etter at Det Onde har inntatt Sonenhytta og nærliggende skogsområder. ;) Denne strikkingen som så plutselig har blomstret opp her på sonen. Hvor uskyldig er den, liksom? Ikke vet jeg, men for eksempel dette skjerfet som den veeeeldig uskyldige "Raksha med kjøkkentjenesten" skriver at hun visstnok strikker til broren sin. :icon_redface:

Kan begynne å lure. ;)

Du er inne på noe vesentlig her tror jeg.... og hva kan man bruke strikkepinner til? Og et langt skjerf?

(jeg holder en knapp på Siri jeg da. Bare vent, snart ligger alle som spiste kyllingvinger bevisstløse).

;) Mine kyllingvinger er da HELT uskyldige ;)

Men jeg holder fortsatt en knapp på Siri... tror jeg. Liker ikke blikket hennes ;)

BLIKKET mitt - erre no gæern't med DET også nå...

EvilEye.gifEvilEye.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen flere kroppsdeler fra både madam mim og gråtass dukker opp har jeg stor tro på at en av de har urent mel i posen. Vi vet jo ikke med sikkerhet hvem armen tilhører. Eller hva om de samarbeider og bare har stjålet armen fra et tidligere offer. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy! Jeg gjør da ikke en flue fortred? :icon_redface:;)

Og jeg som ikke engang ser skrekkfilmer eller vampyrfilmer eller hvadetmåttevære engang - jeg har jo ikke fantasi til å gjøre noen fortred...

Innen flere kroppsdeler fra både madam mim og gråtass dukker opp har jeg stor tro på at en av de har urent mel i posen. Vi vet jo ikke med sikkerhet hvem armen tilhører. Eller hva om de samarbeider og bare har stjålet armen fra et tidligere offer. ;)

Ahhhhhh... De har selvsagt hugget av en arm fra liket av Labbis bare for å skremme oss !! De har rotta seg sammen, Gråtass og madam mim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Du er inne på noe vesentlig her tror jeg.... og hva kan man bruke strikkepinner til? Og et langt skjerf?

Strikkepinner kan bli til dødlige stikkvåpen og hjelper ikke de så kan man sikkert bruke skjerfet til å kvele noen med... :icon_redface:

*ups ikke røpe seg enda dah...* ;)

Ahhhhhh... De har selvsagt hugget av en arm fra liket av Labbis bare for å skremme oss ! De har rotta seg sammen, Gråtass og madam mim ;)

Jepp, først topplokket for å skremme oss med hjernen, så kappe av armen! *IIIKKK* ikke bare er de mordere, men de er likskjendere også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkepinner kan bli til dødlige stikkvåpen og hjelper ikke de så kan man sikkert bruke skjerfet til å kvele noen med... :icon_redface: *ups ikke røpe seg enda dah...* ;)

Jeg personlig bruker strikkepinner kun til å lage midtskill i pelsen på hunden, men... ;)

Liker ikke spekuleringen deres! *furteleppe*

*mumle litt om furtelepper bare for å late som*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Motiv, ja... Kanskje det er noen canisere som driver og myrder sonister? De vil utrydde sonen! *hysterisk*

Hvem henger på andre hundenettsteder her? *skule mistenksomt*

Er det nå jeg skal si hva jeg gjorde ti helger for noen år siden i Trondheim? :ahappy:

Foreslår at jeg sender Eine ut for å apportere inn eventuelle kroppsdeler i skogen. Han er jo jaktlabbis, så det må han kunne. Synd hun med Lisa ikke er på sonen mer, så kunne hun sendt sine hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja - det har nok vært lite struktur på tilværelsen på landet.  Han er svært lite interessert i lek. Har prøvd diverse leker, biteleker og dra-leker - men han skjønner ikke poenget. Apportering er også null interessant. Har tydeligvis ikke vært aktivisert med dette tidligere. Oppdaget i går kveld at jeg kan fremprovosere "krypingen" hans også hvis jeg bare står og jogger på stedet innendørs. Så det er noe med hoppingen/løpe-bevegelsen som gjør han redd eller usikker. Har ikke forsøkt med ball - men har noen tennisballer liggende - så skal prøve ut neste gang vi går ut. Hva angår turområder - så varierer jeg turene i helgene - da er det tid å kjøre til ulike steder  - mens i hverdagen blir det nok ofte litt de samme stiene siden jeg bor i skogkanten.   
    • Fordommene mine sier "vokst opp på landet uten mye rammer eller struktur, og heller ikke mye sosialisering og miljøtrening". Det trenger ikke å være riktig, men hvis det er tilfelle kan det ta ganske lang tid å venne seg til et nytt sted, nye folk og nye rutiner. Jeg ville startet med en fysioterapeut for å utelukke muskulære problemer, og så bare gitt det tid. En måned er ikke lenge å omstille seg på for en voksen hund. Prøv heller å aktivisere med lydighetsøvelser, triks, lek og søk. Hva skjer hvis du har ham løs og bare går? Går dere på samme sted, har du evt. mulighet til å prøve ulike områder? Ikke ofte jeg anbefaler ballkasting, men hvordan er han der?  
    • Han er en omplasseringshund som jeg tok over for en måned siden. Har tidligere bodd hos oppdretter på landet - hvor han har løpt i timesvis rundt i fjellene og på heiene. Det er ikke det fysiske det står på. Problemet nå er at jeg ikke får gitt han det han egentlig trenger. Jeg er selv ute og løper mye - og skulle gjerne hatt ham med. Men med en gang jeg begynner å løpe begynner han å "krype" og legger seg nesten umiddelbart ned.  Det er som om han blir redd når min fart blir stor...Eller at frekvensen på skrittene mine blir høyere enn vanlig gange. Har prøvd både med sele og ha han løs.  Ingen forskjell.  Har også prøvd å sette han i hanefot med en annen hund for å skape tryggere ramme og kanskje mer motivasjon - men ingen forskjell. Må være eneste engelske setter i Norge som ikke liker å løpe.... 😆
    • Yoshi fylte 3 år den 31. august og har begynt å bli voksen selv i hode. Siden sist har vi: Deltatt i og vunnet endel blåbær, til og med 2 cuper. Også plassert seg i åpen hopp. Kommet igjennom mer enn en offisiel hopp bane, og faktisk kommet på en 3. plass. Konkurrert hos søta bror, de hadde vist merkelig slalåm så Yoshi skjønte ikke hvordan den skulle passeres 😆 Vært på japaner spesialen og fått exc og ck (mye bedre en den gule i fjor). Begynt surfetrening
    • Er det tatt røntgenbilder? Er dette et nytt problem, har det oppstått plutselig, eller gradvis? Hvor mye tur får han til daglig? Hvor langt/lenge går dere? Går dere på samme sted hver dag, eller ulike steder?  Bruker dere alltid sele?  Det er slett ingen selvfølge at det ikke er noe fysisk galt selv om veterinær ikke finner noe. Jeg ville vurdert å få en hundefysio til å undersøke grundig.  Ellers avhenger det veldig av svarene på spørsmålene over. Det kan ha med ubehagelige opplevelser å gjøre, det kan være utstyret du bruker, det kan være fysisk ubehag eller noe i området han reagerer på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...