Gå til innhold
Hundesonen.no

Aktiv etter maten

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

Min hund blir så steike aktiv etter maten. Hun skal løpe tulling i stua og herje og leke masse med lekene sine. hun er mest aktiv etter måltidet. (det er jo da hun skal ta det mest med ro da egentlig!)

Blir deres hunder det?

Skrevet

Det eneste buster gjør etter maten er at han kommer å skal bruke oss som servietter :)

Å så pleier han å gi takkekyss før, under og etter måltidet. Så har ikke noe problem med at han blir for aktiv etter å ha spist nei.

Skrevet

toya pleier å komme inn i stua.... og legge seg ned ved bena mine å slikke meg på hånda... en slags takk for maten ritual :)

Skrevet

Hunden kommer også for å slikke på meg når hun har spist. Det syns jeg er så ekkelt , fordi det stinker så fælt og jeg vil ikke at hun skal grise meg ut, så derfor blir det raskt husjing og gå vekk fra min side! Hun får bare holde seg langt unna meg etter måltiden ja.

Skrevet

JA!!! Valpen blir helt hyper etter ho har spist... Eg legger henne i bur, og der ligger hun minst 1 time etter mat. Er livredd for magedreeing... Goshi derimot ho legger seg til og sover etter ho har spist.

Skrevet

Det kommer an på hvor mye energi hun har innabords akkurat da. Noen ganger ja, noen ganger nei :) Også etter hun har drukket skal hun absolutt gni barten på meg!

Skrevet

Min hund får aldri herje etter maten. Jeg har opplevd ETT tilfelle av magedreining, (ikke min hund), og det var helt grusomt... Håper alle skjønner hvor viktig det er at hunden holder seg rolig etter å ha spist.

Skrevet

Men nå er det jo ikke snakk om å være aktiv på en måte at man går tur i flere timer, eller trener agility :) Hunden tar ikke skade av å bevege seg inne etter at den har spist.

Skrevet
Men nå er det jo ikke snakk om å være aktiv på en måte at man går tur i flere timer' date=' eller trener agility :) Hunden tar ikke skade av å bevege seg inne etter at den har spist.[/quote']

det kommer nok litt ann på hvordan den beveger seg... Ta nå min valp f.eks. hun hopper og spretter og vil gjerne springe og tøyse etter mat. Derfor legger jeg henne heller i bur enn å må begynne å kjefte på henne.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...