Djervekvinnen Skrevet 24. November 2005 Rapporter Skrevet 24. November 2005 Min hund blir så steike aktiv etter maten. Hun skal løpe tulling i stua og herje og leke masse med lekene sine. hun er mest aktiv etter måltidet. (det er jo da hun skal ta det mest med ro da egentlig!) Blir deres hunder det?
Betty Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Det eneste buster gjør etter maten er at han kommer å skal bruke oss som servietter Å så pleier han å gi takkekyss før, under og etter måltidet. Så har ikke noe problem med at han blir for aktiv etter å ha spist nei.
charlotte Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Lisa kommer og gnir truten inn i klærna mine etter hun har spist
Toya Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 toya pleier å komme inn i stua.... og legge seg ned ved bena mine å slikke meg på hånda... en slags takk for maten ritual
Monika! Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Lucas er som vanlig etter maten han. men som vanlig vil si at han ikke er rolig iallefall..
Djervekvinnen Skrevet 25. November 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 25. November 2005 Hunden kommer også for å slikke på meg når hun har spist. Det syns jeg er så ekkelt , fordi det stinker så fælt og jeg vil ikke at hun skal grise meg ut, så derfor blir det raskt husjing og gå vekk fra min side! Hun får bare holde seg langt unna meg etter måltiden ja.
Ricco Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 JA!!! Valpen blir helt hyper etter ho har spist... Eg legger henne i bur, og der ligger hun minst 1 time etter mat. Er livredd for magedreeing... Goshi derimot ho legger seg til og sover etter ho har spist.
Mirai Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Det kommer an på hvor mye energi hun har innabords akkurat da. Noen ganger ja, noen ganger nei Også etter hun har drukket skal hun absolutt gni barten på meg!
Nina Skrevet 25. November 2005 Rapporter Skrevet 25. November 2005 Ero tar en matlur etter måltidene han da.
Maria Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Lisa kommer og gnir truten inn i klærna mine etter hun har spist Der har du chessea!!
Wulfi Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Min hund får aldri herje etter maten. Jeg har opplevd ETT tilfelle av magedreining, (ikke min hund), og det var helt grusomt... Håper alle skjønner hvor viktig det er at hunden holder seg rolig etter å ha spist.
Mirai Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Men nå er det jo ikke snakk om å være aktiv på en måte at man går tur i flere timer, eller trener agility Hunden tar ikke skade av å bevege seg inne etter at den har spist.
Ricco Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Men nå er det jo ikke snakk om å være aktiv på en måte at man går tur i flere timer' date=' eller trener agility Hunden tar ikke skade av å bevege seg inne etter at den har spist.[/quote'] det kommer nok litt ann på hvordan den beveger seg... Ta nå min valp f.eks. hun hopper og spretter og vil gjerne springe og tøyse etter mat. Derfor legger jeg henne heller i bur enn å må begynne å kjefte på henne.
Wulfi Skrevet 26. November 2005 Rapporter Skrevet 26. November 2005 Smart av deg, ja. Hundebur er en bra ting for aktive krabater.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar