Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store godteritråden


xxx12345

  

68 stemmer

  1. 1.

    • Potetgull (alle varianter)
      40
    • Salt popcorn
      22
    • Søtt popcorn
      1
    • Nøtter
      10
    • Mørk sjokolade
      12
    • Lys sjokolade
      41
    • Søt lakris
      8
    • Salt lakris
      28
    • Smågodt
      40
    • Kjeks
      7
    • Kaker
      11


Recommended Posts

:hmm: Nesten alt! Gimme gimme..

Men jeg ser ikke på kjeks som godteri i det heltatt, og det andre er bare ikke godt(eri) :hmm:

Jeg får bare lyst på forskjellige ting til forskjellige tidspunkt. Potetgull er såå godt, og sjokolade også - nesten alle typer. Også har man smågodt: krokodiller, spesial, jordbær, karamellputer, jordbærputer, smokker, også også... :P

Også har man barndommens bruspulver - NAM! Og når man tenker tilbake, så kommer man på god sjokolade som burde vært fortsatt: Peanuttcrisp (tror jeg den het), også går man ennå lenger tilbake til de små sjokoladene i rødt eller blått papir.

Ja, bør kanskje stoppe der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selve definisjonen på en sweet-tooth ... Jeg elsker alt, nesten! All lys sjokolade med noe i, altså ikke ren melkesjokolade. Lakris :P Vingummi, smågodt, lakris :hmm: kaker (bare ikke tørre formkaker og ikke delfiakake - urk), lakris :hmm: marsipan, peanøttkubbe, lakris ... :P Hvis jeg måtte velge en favoritt måtte det være lakris. I luuurve it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selve definisjonen på en sweet-tooth ... Jeg elsker alt, nesten! All lys sjokolade med noe i, altså ikke ren melkesjokolade. Lakris :P Vingummi, smågodt, lakris :hmm: kaker (bare ikke tørre formkaker og ikke delfiakake - urk), lakris :P marsipan, peanøttkubbe, lakris ... :( Hvis jeg måtte velge en favoritt måtte det være lakris. I luuurve it!

Du har så god smak i snop du! :hmm:

Jeg er veldig glad i mye forskjellig, men sjokolade er jeg ikke sååå glad i. Det må i så fall være enten kvikk lunsj, peanøttkubbe og sånt som nesten inneholder mest annet og lite sjokolade (grensen går ved rosiner og frukt, det har ikke noe i sjokolade å gjøre!). Lakris er og nooom. Og potetgull er og en favoritt, men da bare spesifikke typer. Superchips, salt, går det mest av. Vingummi er og en favoritt. Dog, det som står aller høyest er smågodt - og da spesielt de gule sure munnene til Candy King. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetgull med holiday evnt guacomole dip og smågodt! :hmm:

Sånn btw - jeg spiser ALLTID smågodt på utstillinger, så bare å ta turen om dere er godtesjuke på en utstilling :P

Kanskje derfor dressjakka er litt i trangeste laget også, da :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Definetivt smågodt...helst fra mix som jeg føler har flest gode biter.

Mix har godt smågodt! :hmm:

Er i grunn veldig glad i alt av godteri, men valgte lys sjokolade. Ellers elsker jeg smågodt fra mix og sørlandschips, den med paprika. Likte egentlig best den med snill chili og lime, men den har de ikke lenger :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ett salt menneske. Chips, popcorn o.l. kan jeg ikke helt leve uten. Salt lakris er på toppen også.

Når det kommer til sjokolade så er jeg ikke "avhengig" og spiser helt sjokolade med noe i, som troika, walters mandler, smash, anton berg o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys sjokolade og smågodt takk :P Sjokolade er heeeelt på toppen!

Slenger meg på den!

(grensen går ved rosiner og frukt, det har ikke noe i sjokolade å gjøre!)

Nei! Du tar helt feil! Sjokolade tildekt med rosiner er kjempe godt! Jordbær i sjokolade :hmm:

Sånn btw - jeg spiser ALLTID smågodt på utstillinger, så bare å ta turen om dere er godtesjuke på en utstilling :hmm:

Da skal jeg finne deg på utstillinger KUN for å snylte godteri :P Jeg er nemlig godte syk hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jeg spiser heller salt potetgull og popcorn enn godteri, men sånn generelt er jeg altetende egentlig :hmm:

Jeg er glad i salt lakris, lys sjokolade (med eller uten fyll, favoritt varierer) og noe smågodt også. Kaker og kjeks er heller ikke dumt av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, burde man virkelig si hvor mye godteri man syns er godt? :P

Jeg er glad i melkesjokolade, jeg. Det kan godt være nøtter i den, men det trenger ikke å være rosiner (btw, er det mer frukt i fruktnøtt enn rosiner? :( ). Jeg har perioder med oppheng på andre sjokolader, en stund spiste jeg bare Nero (den med lakris som ingen kjøper.. hehe), så var det Japp, så var det Snickers, så var det Twix osv osv. Kvikk Lunsj er alltid godt, da.. Og Kinderegg, men da må det være kinderegg, de andre kinder-sjokoladene er ikke like gode! Og til påske må man selvsagt ha påskeegg i lilla kartong! :P

Jeg er glad i lakris, både salt og søt. Jeg er veldig glad i lakrispastiller/sukkertøy, som Läkerol og Dent og sånt, og skal jeg ha halspastiller så må det være den sorte og hvite Fishermans Friend. Og når vi er inne på pastiller, så er jeg er veldig glad i de Smurfepastillene som er sånne rosa "puter", en sånn eske blir veldig fort tom (man kan jo ikke ta bare en av gangen?). Når ungene var små kjøpte jeg alltid trepakning med smurfepastiller og kinderegg, da fikk vi en hver (de fikk litt til altså, men det var det jeg ville ha også.. hehe)

Av potetgull, så liker jeg de "klassiske", altså med bare salt, salt&pepper eller paprika. Det skal ikke være dill og løk og sour cream og whatever i potetgullet! Og jeg spiser ikke potetgull med dip! Jeg er periodevis glad i popcorn, merkelig nok så er det ganske sammenfallende med de periodene vi har sånne filmdiller *ler*

Smågodt pleier jeg å shoppe når jeg er på harrytur, ikke ellers, og da er det vel mest fordi at man "må". Merkelig nok så bærer ikke akkurat posen preg av at det *ler* Da er det stort sett sjokolade det går i - de der "jule/påske-figurene" må jeg ha mye av! Så fyller jeg på med litt Festkaramell, Rekrutt (som jeg forøvrig nesten aldri finner lenger), Spesial, Melkepletter og sånne Praliner (er det ikke det de heter, de med sånne hvite "frø" på?), men det er hovedsakelig de sjokoladefigurene jeg vil ha. Så må jeg jo ha sånne Brio-greier med fruktsmak og karamell, og skumkantareller og puter. Lakris selvsagt i ymse varianter, samt karamell.. Jeg er ikke så glad i vingummi, så det blir det lite av..

Jeg er ikke kjempebegeistret for kaker, bortsett fra sjokoladekake og bløtekake (åh, det er kvalmende søtt det :hmm: ). Jeg spiser andre kaker om jeg blir tilbydt, men det er ikke så godt som sjokoladekake og bløtekake. Sjokoladekaka burde egentlig være mørk Tropisk Aroma- djiiiiz, den er nesten orgasmisk god! :hmm: Bløtekake er best når jeg lager den selv :( Da må det være jordbær eller banan som fyll, og masse masse krem! Kan pyntes med enten sjokolade eller jordbær, men ikke noe mer dill enn det :P

Men jeg er glad i vafler.. Vafler med smør eller rårørt jordbær, det er helt mmmm :P Eller med vaniljeis! *sukk*

Apropos is, så er det ingen som har nevnt det? Det regnes ikke som godteri kanskje? hehe - Men jeg er glad i is også jeg (og jeg ser jo nå hvorfor klærne mine stadig har det med å krympe *flir*). Pistasjeis er godt, vaniljeis med sjokoladepulver (ikke saus!) er godt, krokanis er godt. Jeg er ikke så glad i sjokoladeis eller jordbæris, det smaker for kunstig syns jeg :P

Jeg tror jeg gir meg nå jeg.. Kan vel konkludere med at jeg er glad i søtsaker? hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg liker det meste altså.

Av sjokolade er jeg bortimot altetende, men det skal ikke være rosiner i. Og heller ikke bringebær/jordbærfyll! (minus troika der, den er god med geleen sin inni den!) Heller ikke glad i mørk sjokolade, men altså, det går ned hvis det er eneste alternativ :) det meste er favoritt, på skift :) Nå for tiden er det smash!

Potetgull er jeg altetende, men favorittene er sourcream and onion, tortillachips og paprikapotetgull!

Lakris og sånne fine greier er nom nesten uansett.

Smågodt er fantastisk. Der også er jeg rimelig altetende, men favoritter er peacemerker og kritt!

Gi meg kaker og kjeks og mitt hjerte er vunnet :) Neida, men jeg er veldig glad i sjokoladekaker og alt av kjeks.

Mja, for å si det sånn; Det skal litt til å bomme på godteri til meg. Det er bare å kjøpe noe så går det ned^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...