Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Bergen


laikamor

Recommended Posts

Hei! Jeg har en valp på 11 uker som gjerne ville møtt noen andre valper i nærmeste fremtid. Han har ikke møtt så mange enda. Er ikke mange i nærområdet. Noen som vil møte oss?

Edit: Trenger ikke være valper. Kanskje noe snille voksne hunder? Ikke alt for store

Hvor i Bergen bor du da? Jeg bor i åsane og har en 13 ukers valp som trenger sosialisering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Edit: Trenger ikke være valper. Kanskje noe snille voksne hunder? Ikke alt for store

Hei, nå blir vel en portis relativt stor selv, men jeg tror ikke du skal skjerme valpen for store hunder. Den har godt av å møte alle sammen, både store og små, fluffy og skinny, så lenge det er snille, rolige hunder :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå blir vel en portis relativt stor selv, men jeg tror ikke du skal skjerme valpen for store hunder. Den har godt av å møte alle sammen, både store og små, fluffy og skinny, så lenge det er snille, rolige hunder :ahappy:

Ja det er jeg fullt klar over, men når det gjelder slipp av valp i natur så har jeg fått beskjed at han som valp helst skal leke med hunder med samme størrelse eller litt større. Store hunder kan han møte for all del og snuse på men ikke i voldsom lek. Jeg skal ikke skjerme han for store hunder da jeg vet at han har godt av å møte alle slags hunder. Missforstå meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kjekt med et hundetreff i Bergen innenfor det tidspunktet, for dem som er hjemme på formiddagen :whistle:

Da med både valper, og voksne hunder - hva tenker dere om det? :wub: Foreslår Kanadaskogen som møtested. Flott turområde for flere hunder samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er hjemme på dagtid i perioden 17.januar - 1.februar?

Jeg er som regel alltid hjemme :) Men skal starte opp med tiltak hos nav, men usikkert når enda, men tidligst ut i februar.

jepp, jeg er nesten alltid hjemme på dagtid :whistle:

Yey! :)

Hadde vært kjekt med et hundetreff i Bergen innenfor det tidspunktet, for dem som er hjemme på formiddagen :wub:

Da med både valper, og voksne hunder - hva tenker dere om det? :D Foreslår Kanadaskogen som møtested. Flott turområde for flere hunder samtidig!

Jeg er med :) Men vet ikke hvor kanadaskogen er jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :wub: Men vet ikke hvor kanadaskogen er jeg :)

jeg er også med, kanadaskogen er der med dyreklinikken bergen vest :) (loddefjord)

Eller der med Spelhaugen i Fyllingsdalen, eller ved Nipedalen, Laksevåg.... :whistle:

Kanadaskogen er stor vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Da må vi velge den plassen som er enklest å komme til med buss :aww: Evt om noen kan plukke meg og vofsen opp i sentrum eller noe =)

jeg kan jo evt hente deg i sentrum (og alle andre som trenger det), er ikke så stor omvei å kjøre innom egentlig :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å begynne i Nipedalen, Laksevåg.. Bra med parkering :icon_confused: Går også buss helt opp til stranden.

Der er stor strand som sikker da er fylt med snø, og evt et vann som forhåpentligvis kanskje har trygg is på den tiden :aww:

Så det er stor plass å herje litt på enten før eller etter turen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å begynne i Nipedalen, Laksevåg.. Bra med parkering :) Går også buss helt opp til stranden.

Der er stor strand som sikker da er fylt med snø, og evt et vann som forhåpentligvis kanskje har trygg is på den tiden :)

Så det er stor plass å herje litt på enten før eller etter turen :-)

Er med! Høres fint ut med strand :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er studenter, så skal gå fint å ta det en formiddag en gang, bare vi avtaler i litt god tid på forhånd så dette ikke overlapper med en forelesning eller noe (selv skriver jeg master, så jeg har ikke forelesninger og er i utgangspunktet ledig alle dager om jeg bare flytter skrivingen til ettermiddagen). Strand høres strålende ut. Tror fanten vår kommer til å like en strand å løpe litt på :) Flat mark er lik full fart her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...