wenche89 Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Endelig ble hundene fotografert sånn helt på ordentlig da vi var på hundelivsmessa på hellerudsletta:) Her er mine to nydlinger <3
Monica123 Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Flotte bilder av noen herlige hunder Hvilken fotograf tok bildene?
Mardina Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Awwww...rottweileren var nydelig....
MarieR Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Ikke for å være frekk altså, men er det der virkelig en renraset rottis? Var kjempefin, har bare aldri sett dem med så mye pels. Ville tippet blanding av rottis og berner egentlig Flott Whipps også!
wenche89 Skrevet 1. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2010 Ikke for å være frekk altså, men er det der virkelig en renraset rottis? Var kjempefin, har bare aldri sett dem med så mye pels. Ville tippet blanding av rottis og berner egentlig Flott Whipps også! Takk, rottisen er renraset. Det hender at noen blir langhårete, var 2 av 9 valper i samme kull som ble langhåret:) Så han er vår kosebamse!
MarieR Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Takk, rottisen er renraset. Det hender at noen blir langhårete, var 2 av 9 valper i samme kull som ble langhåret:) Så han er vår kosebamse! Da lærte man noe nytt i dag og Kjempefin var han, ser ut som en skikkelig go'ing!
MiO Skrevet 1. November 2010 Rapporter Skrevet 1. November 2010 Hehe, spør du meg, var den langhårede pelsen på rottweileren et pluss for rasen Likte den bedre med litt pels på. Bortsett fra det; knallbra bilder. Ser at det er profft tatt. Særlig mynden syns jeg gjorde seg på det pelsteppet og bakgrunn til bildene, det ble lekkert! Litt sånn "luksusdyr" Ante ikke at man kunne få fikset sånt på en messe :- )
Enits Skrevet 2. November 2010 Rapporter Skrevet 2. November 2010 Wow! For første gang i mitt liv kan jeg si at det var en nyyydelig rottweiler, som jeg faktisk likte!
rottmaneier Skrevet 2. November 2010 Rapporter Skrevet 2. November 2010 Søte lille Milo som har blitt så stor og vakker
MegaMarie Skrevet 2. November 2010 Rapporter Skrevet 2. November 2010 Hvor mye betalte du for dette? Fine bilder
wenche89 Skrevet 2. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2010 Tusen takk Jeg husker ikke hva fotografen het, skal finne det ut:) Men jeg betalte 200 kr pr hund. Da fikk jeg med 2-3 bilder pr hund uten noe arbeid med bildene. Fikk de da på CD
Midas Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Kjempefine bilder av begge hundene. Whipsen ser ut som et skikkelig luksusdyr ja, der den ligger på teppet. Rottweileren så bare skikkelig god ut, de er fine med litt ekstra pels
K9Rex Skrevet 5. November 2010 Rapporter Skrevet 5. November 2010 Flotte bilder! Må si at jeg akkuratt nå lærte for første gang at Rottweilere finnes i langhåret variant
wenche89 Skrevet 14. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2010 I går fikk jeg låne et studio! Så her er litt av resultatene;)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar