Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du mister mat..

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet
Hvis dere sitter i stua og hunden ligger nedfor på gulvet, og så spiser du og mister en matbit på gulvet.

Hva gjør hunden din da?

Har hunden din gjort noe spesiellt arti/merkelig i den forbindelsen?

å her i huset har vi levendes støvsugere så det sier vell sitt, men hvis vi merker at noe faller ned og sier nei så røre de det ikke altså(men da må vi være raske med å si nei for ellers så er det vekk :wink: )

Skrevet

Hun oppdager den, men tar den ikke før jeg sier ok.

Jeg kan gå fra stubordet fullt av kjeks, kaker el og bli borte lenge, hun tar ingen ting, kjempe flink bisk jeg har. :)

Skrevet

han tar den ikke før tilatelse er gitt. ikke bryr jeg meg om det med en gang heller..lar den ligge i noen min før han får den.. :D

hehe, holdt på å stekte kjøttboller her en dag, og den ene fant sin vei ned på gulvet. ask reiste seg saaakte, og med et øyne på meg gikk han mot godbiten. jeg så på i øyekroken. rett forann godbiten setter han seg ned. så legger han seg. så reiser han seg og tar den forsiktig mellom tennene. da snur jeg meg, og sier til hunden som er luskende på vei ut til stua : ask, har du sett kjøttbollen min?! bikkja snur på femmøren kommer inn til utgansgstilling, og leverer kjøttbollen :) han overaska meg..men han viste det ikke var lov, så det var nok det som utgjorde reaksjonen hans :P og endelig fikk han den herlige kjøttbollen sin. passe fornøyd både jeg og han da ja.. :P

Skrevet

å her i huset har vi levendes støvsugere så det sier vell sitt, men hvis vi merker at noe faller ned og sier nei så røre de det ikke altså(men da må vi være raske med å si nei for ellers så er det vekk :wink: )

Kjenner meg igjen :)

Skrevet

Han har fryktelig lyst å ta den, men vet at det er STRENGT FORBUDT! Så dermed snur han hodet vekk, en slags avreagering. (Lettere for han å motstå fristelsen hvis han ikke ser den..)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...