Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30. & 31. oktober 2010 - resultater


Lola Pagola

Recommended Posts

Er fortsatt forvirret og over lykkelig jeg, aller fineste Tjukkågo var helt fantastisk finest idag :blink: Tusen tusen takk til Mona :console:

Gratulerer så mye alle dere andre også.

Han fikk jo en rød :aww: regner med at TVen er dekorert med rosetter nå. Gratulerer så masse! Bomsen synes Tjukkågo var helt fantastisk fin og den kuleste i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Han fikk jo en rød :blink: regner med at TVen er dekorert med rosetter nå. Gratulerer så masse! Bomsen synes Tjukkågo var helt fantastisk fin og den kuleste i verden!

Jeg tror at det som gjorde at Gross koste seg en hel lang dag igår var alle småttene han fikk hilse på :console:

Tusen takk til lille elleville Bomsen som spratt rundt som en lykkelig strikkball.Trøtte plysj-Ikke som brått var en våken liten piraya.Lange herlige Amiga som like gjerne lekte fra stolen som fra golvet og sist men slett ikke minst skjønne Mocca som brått har blitt en "stor" frøken.

Herlige eiere også som lot Tjukkågo få glede seg over valpene sine :lol:

Siri:Jeg pratet med Willy barn igår...eller egentlig var det eier som sto for praten da :banana: Men du kan være stolt av avkommet,vakkervakker :blink:

Tv'n var ikke helt lett å se på igår men rart hva man kan venne seg til :aww:

Ny dag,lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Så deilig å endelig ta en avgjørelse... Vurderte til/fra om jeg skulle reise opp og stille Penny (beardisvalpen) i dag, eller droppe henne, slappe av på morgenen og heller stikke opp dit litt senere kun med Moxy.

Våknet halv 6 i morges - hadde all verden av tid. Kikket på "barna" og fant ut at det var hyggeligere å ta med Moxy og krype til køys istedenfor.. Hun var ikke uenig! Koste litt der, før vi sov to timer til..

Regner med at beardisfolket greier seg utmerket ute meg... Krysser bare litt fingre og tær for at avkommet "Molly" kan greie cert'et i dag.- og gi oss en ny champion.. (Det er lov å håpe?)

Så da blir det en lite snarvisitt i 12 tiden for oss - klar mere fornufig tidspunkt å reise på utstilling, spør du meg!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en fin dag i Letohallen igår, Deilig fikk 1AK og 3AKK med en god kritikk, men vi hadde en superfin handler :blink: !

Tusen takk til Benedicte som gjorde en kjempejobb, du er veldig flink :console:!

"Corr type, corr head exp. corry body prop. Front should me more parallell, very nice mover but prefer more power in the lingvarters, nice temp, very well presented."

Noen som skjønner dette med lingvarters/hingvarters?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatmessig: TOPP for oss. Stilte hann fra eget oppdrett som hadde sin 2 års bursdag i dag - fikk cert'et, ble champion og så tok han like gjerne og slo championtispen og ble BIR! Ikke gruppeplassert, men DET spller da ingen rolle!

Stilte også bostonterrieren min, Moxy" - hun ble beste tispe og BIM (8 boston'er) - morsomt!

Men så dagens overraskelse - lille Penny, som jeg har "til låns", "tja-hvis-vi-finner-noen-som-vil-kjøpe-henne-så-får-de-såklart-det" ble BIR (8 valper) - gruppevinner og BIS.3 valp!

Kjempe, kjempe, kjempemorsomt.

Susanne

Så Penny o store ringen. En skikkelig sjarmør! Blir hun beholdt nå eller? Grattis grattis btw!

Her ble det både og, men jeg er alt i alt superduperfornøyd. :lol:

Først inn i junior med Oliver som ble nr 2 av 5 med hp.. Fredrik vant unghund, men fikk også bare hp. Eros ble nummer 2 av 7 i åpenklasse, ingen der fikk ck.

Så stilte jeg fineste Tjukkågo som vant championklassen og ble beste hanne!

Hadde en kort pause før jeg var inn i åpenklasse tispe med Isa. 14 stk i klassen og hun vant med ck. :blink: Til slutt ble hun beste tispe med cert! I BIR og BIM tok eieren henne selv mens jeg tok Gross, som ble BIR! :blink:

Etter noen timer var det tid for gruppefinaler, 19 raser deltok i gruppe 2! Gross løp som ei kule og ble belønnet med å bli nummer 1! :aww::lol: Herlig!

Hadde ingen forventninger i BIS'en, synes bare det var moro å få være med, men jammen plasserte han seg ikke som en god nummer 3! :aww: Gratulerer så utrolig masse Toril, han er utrolig vakken den Tjukkågoen din! Er en stor ære å få stille han. :lol:

Har hatt en så koselig dag, gleder meg til i morgen! :banana:

Han føyt jo rundt i ringen som om han eide den! Det morsomste var dog heiagjengen hans ;) Synes det er herlig å se/ høre slik glede!

Gratulerer så mye!

Gratulerer til alle andre fornøyde også. Vet om flere sonen plasseringer i gruppa ;)

Jeg overlevde Leto uten vannavgang eller startende rier :console:

Men jeg var flink da, jeg handlet IKKE selv- og var kun tilskuer. Det holdt hardt, men :blink:

3 Kingwana'er ble stillt. Lørdag ble Krona 2 btk, Tara 3 btk og Fogo 1,3 i jk.

På søndag ble Krona BIM med Cert, Tara 2 btk og Fogo 1,2 jk med HP :aww: Så jeg er fornøyd jeg.

Superkoselig helg har jeg hatt også!

Men ja- Leto ER trangt. Dessverre finnes det jo ikke mange egnede haller... alternativet blir å sette påmeldings-stopp ved et visst antall påmeldte? Event kutte ut valper eller fordele rasene over to dager. Det er vel heller ikke populært.

Ellers vet jeg at Leto vurderer å utvide hallen om de får ok langtidskontrakter DET hadde vært supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOHO! Idag fikk vi vårt første CERT :blink::aww: Vi er kjempeglade, og stolte av lille tuppa vår :console:

Gratulerer :blink: Velfortjent til en herlig glad hund :aww:

Jeg stilte Mayla (berner) for første gang i valpeklassen, og selv om jeg rotet litt med handlingen og hun ble litt sliten etterhvert, er vi veldig fornøyde :lol: 2.beste tispevalp i sin klasse.

Moren hennes ble BIR så nå er jeg spent på hvordan det går i gruppa :banana:

Koselig å hilse på hyggelige bernermennesker idag :blink: Og takk for hjelp med øreklipp Mona :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han føyt jo rundt i ringen som om han eide den! Det morsomste var dog heiagjengen hans :lol: Synes det er herlig å se/ høre slik glede!

Gratulerer så mye!

Han har mange store fans :blink: Tusen takk for gode ord,jeg skal bringe de videre.

Fornøyd med denne dagen også,3bhk med ck :aww: Tusen takk til Mona igjen :console:

Gratulerer til alle som er fornøyde :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Her ble det både og, men jeg er alt i alt superduperfornøyd. :blink:

Først inn i junior med Oliver som ble nr 2 av 5 med hp.. Fredrik vant unghund, men fikk også bare hp. Eros ble nummer 2 av 7 i åpenklasse, ingen der fikk ck.

Så stilte jeg fineste Tjukkågo som vant championklassen og ble beste hanne!

Hadde en kort pause før jeg var inn i åpenklasse tispe med Isa. 14 stk i klassen og hun vant med ck. :aww: Til slutt ble hun beste tispe med cert! I BIR og BIM tok eieren henne selv mens jeg tok Gross, som ble BIR! :blink:

Etter noen timer var det tid for gruppefinaler, 19 raser deltok i gruppe 2! Gross løp som ei kule og ble belønnet med å bli nummer 1! :aww::lol: Herlig!

Hadde ingen forventninger i BIS'en, synes bare det var moro å få være med, men jammen plasserte han seg ikke som en god nummer 3! :blink: Gratulerer så utrolig masse Toril, han er utrolig vakken den Tjukkågoen din! Er en stor ære å få stille han. :aww:

Har hatt en så koselig dag, gleder meg til i morgen! :lol:

Er fortsatt forvirret og over lykkelig jeg, aller fineste Tjukkågo var helt fantastisk finest idag :banana: Tusen tusen takk til Mona :console:

Gratulerer så mye alle dere andre også.

Men atte DET sa du ikke noe om i dag - damen da!!! Du MÅ jo skryte av sånt.... Gratulerer gratulerer gratulerer - flotters altså.

Grattis alle andre som knallet til i går også - og i dag også for den saks skyld. Har nyss hjemkommet med to slitne totter - hvorav den ene showet seg til en BIG2 i dag - fine fine Supra'n

Noah fikk flat rød i dag, men vi kan leve med det vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med cert, grattis med gruppeplasseringer! Og selvsagt alle andre også som er fornøyde med helgen.

Vi hadde nok en fantastisk dag - men med "ny" rase - Boston terrieren Moxy. Hun slo til og vant rasen (5 konkurrenter), strålte i gruppefinalen og trakk lengste strået også der (og den gruppen inneholder maaaange raser, og selvsagt mange flotte rasevinnere) - også fikk hun plassering som nr 4 i BIS-valp tilslutt.

Er bare SÅ kjempefornøyd med småjentene her - Penny og Moxy, debut på innendørsutstillinger i helgen, og begge gruppevinnere og hhv BIS.3 og BIS.4 valp hver sin dag....

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle andre som knallet til i går også - og i dag også for den saks skyld. Har nyss hjemkommet med to slitne totter - hvorav den ene showet seg til en BIG2 i dag - fine fine Supra'n

Grattis :console:

Grattis med cert, grattis med gruppeplasseringer! Og selvsagt alle andre også som er fornøyde med helgen.

Vi hadde nok en fantastisk dag - men med "ny" rase - Boston terrieren Moxy. Hun slo til og vant rasen (5 konkurrenter), strålte i gruppefinalen og trakk lengste strået også der (og den gruppen inneholder maaaange raser, og selvsagt mange flotte rasevinnere) - også fikk hun plassering som nr 4 i BIS-valp tilslutt.

Er bare SÅ kjempefornøyd med småjentene her - Penny og Moxy, debut på innendørsutstillinger i helgen, og begge gruppevinnere og hhv BIS.3 og BIS.4 valp hver sin dag....

Susanne

Gratulerer igjen :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle andre som knallet til i går også - og i dag også for den saks skyld. Har nyss hjemkommet med to slitne totter - hvorav den ene showet seg til en BIG2 i dag - fine fine Supra'n

Noah fikk flat rød i dag, men vi kan leve med det vi.

Fineste lille Supra'n. Gratulerer masse til Merete og Elin - og meg selv også, kanskje :console::blink:

Og stort grattis til alle andre som har hatt en fin helg i Letohallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle som fikk Cert og flotte plasseringer, jeg fikk da BIR valp igjen :console:

Og Sandra handlet henne i gruppefinalen pga jeg hadde delvis arm ute av ledd :aww:

Har nå bestemt meg for å melde meg på i Paris! :lol: Så da har vi et halvt år på å tøyle entusiasmen til Amiga :blink:

(og ja det betyr slightly at Australia er off). Var kjempekoselig på tur med Sandra og Lill, og jeg har møtt masse soniser.

Hun fikk forøvrig like bra kritikk idag, alt var bra og flott etc :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye til alle flotte resultater på fine sonen-hunder :aww:

Selv er jeg strålende fornøyd med BIR og BIG-3 i en sterk gruppe på onkel-Mocca, nemlig flotte "Whisky" :lol: Gjør ikke noe å ikke stille egne hunder når oppdrettet gjør det så bra :console:

Ellers har Mocca og jeg storkost oss og truffet nye og gamle sonenfolk. Høydepunktet var vel da hun fikk avslutte dagen i vilter lek med Bomsen til Arkan, vi fikk oss mang en god latter da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...