Gå til innhold
Hundesonen.no

Møøøøt Peggy!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer enda en gang med lille Peggy! Tror ikke jeg skal si hun er vakker i konvensjonell forstand - men vanvittig søt og sjarmig, og det er en egen skjønnhet det også! (Man skal jo være ærlig, ikke sant)

Og med valp i hus, var jeg engstelig for at julekrimmen kom til å dø av tidsmangel/alternativ fokus hos forfatter, men jeg ser til min glede at sonisene fortsetter ufortrødent å dø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk igjen, dere! :lol:

Gratulerer enda en gang med lille Peggy! Tror ikke jeg skal si hun er vakker i konvensjonell forstand - men vanvittig søt og sjarmig, og det er en egen skjønnhet det også! (Man skal jo være ærlig, ikke sant)

Og med valp i hus, var jeg engstelig for at julekrimmen kom til å dø av tidsmangel/alternativ fokus hos forfatter, men jeg ser til min glede at sonisene fortsetter ufortrødent å dø!

Tusen takk til deg også! :) Kvelden før jeg skulle hente Peggy, så satt jeg og skrev og skrev, og ble ferdig med 23. Desember, så det er bare 24. igjen! Nei, gidder ikke skrive lenger enn julaften allikevel, er jo i romjula handlinga er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRatulerer med skjønne PEGGY!

Hahahaha.. Snakk om blinkskudd!

VIktig lærdom.--alle deltar og presterer ut fra de forrutsettningene man har... (og det offret man er villig til å gi)-

Men jaggu ser det ikke ut som om hun utfører ett c-moment her.

DSC_6835b.jpg

(begge fotos: Jeanett Haraldstad

74848_465695736119_542951119_6351686_3103713_n.jpg

5 uker :lol:

SUKK... Godlubben og supersøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Liten oppdatering, jeg bor med en monstervalp som spiser tær og som gærner på lekene sine! :)

Men det gjør vel ingenting når du har en så søt liten engelsk minigrisevalp hjemme :):lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...