Gå til innhold
Hundesonen.no

Møøøøt Peggy!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer enda en gang med lille Peggy! Tror ikke jeg skal si hun er vakker i konvensjonell forstand - men vanvittig søt og sjarmig, og det er en egen skjønnhet det også! (Man skal jo være ærlig, ikke sant)

Og med valp i hus, var jeg engstelig for at julekrimmen kom til å dø av tidsmangel/alternativ fokus hos forfatter, men jeg ser til min glede at sonisene fortsetter ufortrødent å dø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk igjen, dere! :lol:

Gratulerer enda en gang med lille Peggy! Tror ikke jeg skal si hun er vakker i konvensjonell forstand - men vanvittig søt og sjarmig, og det er en egen skjønnhet det også! (Man skal jo være ærlig, ikke sant)

Og med valp i hus, var jeg engstelig for at julekrimmen kom til å dø av tidsmangel/alternativ fokus hos forfatter, men jeg ser til min glede at sonisene fortsetter ufortrødent å dø!

Tusen takk til deg også! :) Kvelden før jeg skulle hente Peggy, så satt jeg og skrev og skrev, og ble ferdig med 23. Desember, så det er bare 24. igjen! Nei, gidder ikke skrive lenger enn julaften allikevel, er jo i romjula handlinga er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRatulerer med skjønne PEGGY!

Hahahaha.. Snakk om blinkskudd!

VIktig lærdom.--alle deltar og presterer ut fra de forrutsettningene man har... (og det offret man er villig til å gi)-

Men jaggu ser det ikke ut som om hun utfører ett c-moment her.

DSC_6835b.jpg

(begge fotos: Jeanett Haraldstad

74848_465695736119_542951119_6351686_3103713_n.jpg

5 uker :lol:

SUKK... Godlubben og supersøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Liten oppdatering, jeg bor med en monstervalp som spiser tær og som gærner på lekene sine! :)

Men det gjør vel ingenting når du har en så søt liten engelsk minigrisevalp hjemme :):lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...