Grim Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2010 Grim blir så høy noen ganger at det resulterer i fine blåmerker på meg. Jeg vet hvordan jeg kan unngå at det skjer, ved kontakttrening osv, men noen ganger rekker jeg ikke få fokusen hans hvis noen kommer for brått på. Jeg har kjøpt munnkurv, og setter den på hvis jeg ser vi går mot en hund jeg ser han vil reagere på. Det fungerer, og har ikke hatt no trøbbel etter at jeg begynte med det. Men jeg vil likevel gjærne ha noen tips om hva jeg skal gjøre hvis det skjer igjen. Hvordan skal jeg forholde meg?
Grim Skrevet 28. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Ingen som har noe forslag?
Guest Gråtass Skrevet 28. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2010 Vet du, dette høres såpass alvorlig ut at jeg vil råde deg til å få hjelp av noen som kan se deg og hunden i den aktuelle settingen. Ta kontakt med Gry Løberg på www.manimal.no feks eller andre hundetrenere som kan gi dere noen verktøy slik at du og hunden din kan fungere sammen. Ikke at du er hans avreaksjons"fille". Lykke til!
Grim Skrevet 30. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2010 Ja, det er kanskje på tide. Hehe. Takk
PsychoLynx Skrevet 31. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2010 Og fortell oss gjerne hvordan dette går. For dette var i grunn et intr spørsmål! Lykke til
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar