Gå til innhold
Hundesonen.no

BOT dekken

Ingidano

Recommended Posts

Noen som har sett BOT dekken i dyrebutikker i Bergens-området? Vurderer å kjøpe til min Eurasier med HD, men vil helst prøve først. Har mine mistanker om at halen kan gjøre at dekkenet ikkje ligger riktig bakover hoftene på gutten, og da forsvinner vel poenget med det.

Vil nok foretrekke det tynne, da Hr. eurasier har mer enn nok pels i fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine mistanker om at halen kan gjøre at dekkenet ikkje ligger riktig bakover hoftene på gutten, og da forsvinner vel poenget med det.

Jeg har BOT til Aiko (det at hun veldig tydelig gir uttrykk for at det er helt grusomt ha på er ikke poenget her :) ), og det er hull oppå ryggen til sånne hunder med krøllehale. Om du fjerner glidelåsen og åpner opp, blir det nok plass til halen til hr. Eurasier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har BOT til Aiko (det at hun veldig tydelig gir uttrykk for at det er helt grusomt ha på er ikke poenget her :) ), og det er hull oppå ryggen til sånne hunder med krøllehale. Om du fjerner glidelåsen og åpner opp, blir det nok plass til halen til hr. Eurasier. :)

Det hørtes jo greitt ut, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...