Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesports julekonkurranse

Birte

Recommended Posts

Skrevet

På side 12 i hundesport er det et bilde av en hund. (spørsmål nr. 1)

Dere som leser hundesport: noen forslag til hvilken rase dette kan være? :) Selv klarer jeg ikke se det.. :?

Skrevet

Regner med at vi må se på tegningene på huden for å finne ut hvilken rase det er, for høyde, pels osv pleier å være det som forandrer seg mest! Kanskje en sennenhund i følge tegningene og fargene? Men lignet jo ikke da :?

Skrevet
Regner med at vi må se på tegningene på huden for å finne ut hvilken rase det er' date=' for høyde, pels osv pleier å være det som forandrer seg mest! Kanskje en sennenhund i følge tegningene og fargene? Men lignet jo ikke da :?[/quote']

tenkte på det jeg å..

Skrevet

For en gangs skyld fikk jeg det samme dagen de fleste andre fikk det :) Pleier alltid få noen dager etter, jeg :D hehe.. så det kommer nok i morgen :wink:

Skrevet

Det første jeg tenkte var en Border collie. Men de er vel ganske lik som de er i dag for mange år siden bortsett fra at de var mye mer pelsrike? Så jeg tror det er en berner sennenhund

Skrevet

hmm.. ikke lett å vite asså.. Men vi får vel et svar i et senere Hundesport :wink: Hva med spm nr 10 da? Alt for vanskelig for meg hvert fall :) :oops:

Skrevet
hmm.. ikke lett å vite asså.. Men vi får vel et svar i et senere Hundesport :wink: Hva med spm nr 10 da? Alt for vanskelig for meg hvert fall :) :oops:

Første som traff meg var boxer... Tenker på foldene på begge sider av neseroten og nedover..

Skrevet

:)

Jeg kunne svare på 2 hele spørsmål...nr8 og nr11 :D

Ikke er jeg så sikker på at jeg har nr11 riktig heller...Mulig?Jeg har virkelig ikke peil :roll:

På junioren klarte jeg bare 1 og 5...Herregud!Skremmende... :oops: :wink:

Skrevet
:)

Jeg kunne svare på 2 hele spørsmål...nr8 og nr11 :D

Ikke er jeg så sikker på at jeg har nr11 riktig heller...Mulig?Jeg har virkelig ikke peil :roll:

På junioren klarte jeg bare 1 og 5...Herregud!Skremmende... :oops: :wink:

Har prøv alle sammen, klarte ikke så mange på voksen, og alle untatt nr. 2 på junior...Er ikke helt sikker på den :oops:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...