SiriEveline Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Skrevet 18. Januar 2011 Ok, jeg tenker meg på trening i dag, kommer med banen ca 19. Er det langt å gå fra banen? Om noen ser en brun dvergpuddel med eier tusle rundt så fang oss da Edit: Lest grunndigere på freestylesiden, så nå vet jeg hvor jeg skal gå også Da sees vi der! Ikke langt i det hele tatt Jeg har jo laget webside for denne treningen som du kan se her og der ved ankomst har jeg laget er bilde, med markert t-bane og treningsområde Men jeg kan jo tusle mot t-banen så jeg kanskje ser deg
Guest Stella Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Skrevet 18. Januar 2011 Ikke langt i det hele tatt Jeg har jo laget webside for denne treningen som du kan se her og der ved ankomst har jeg laget er bilde, med markert t-bane og treningsområde Men jeg kan jo tusle mot t-banen så jeg kanskje ser deg Jeg så på siden din, og klarer nok å komme meg dit på egenhånd, pleier å ha god retningssans sees!
SiriEveline Skrevet 18. Januar 2011 Rapporter Skrevet 18. Januar 2011 Jeg så på siden din, og klarer nok å komme meg dit på egenhånd, pleier å ha god retningssans sees! Det er nok lett å se oss også
Iner Skrevet 4. April 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2011 Da legger jeg ut åpne freestyletreninger på Lillans hjemmeside. Det blir trening førstkommende torsdag. http://www.123hjemmeside.no/Presious-Lillan/41748409
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar