Gå til innhold
Hundesonen.no

Freestyle


Iner

Recommended Posts

Det går nok bra å trene på asfalten så lenge dere ikke forstyrrer noen. Grunnen til at det ikke er lov med hunder på banen er fordi det er veldig få fotballspillere som liker å falle der hunder har gjort fra seg, og fordi det er vanskelig å rense en bane når det er masse hundehår der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Torsdager er jeg på ringtrening/agilitytrening (hvor jeg også trener freestyle) i Drammen med en chihuahuagjeng. Faktisk samme banen som neste konkurranse er på :)

Derfor passer den dagen dårlig.

p

Men tirsdager kan jeg da. Dessverre varer møtet til kl 20.00, og innen jeg har hentet hund og gjort meg klar, er kl. 20.30.

Gaustad? Hvor da? Er ikke det like ved Vinderen?

Litt OT men Siri kan ikke du si ifra neste gang du skal dit så kanskje jeg kan komme og se på uten hund selvsagt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter med å legge ut info til freestyleforbundet til jeg får svar på mail fra de som driver banen. Jeg har alt startet med å trene der så ofte jeg kan, så kan de jo se at jeg ikke forstyrer. Men om svaret jeg får skulle vere negativt sjekker jeg banen på grefsen. Det kan jo hende at man bare kan betale litt for å få dem til å ha på lyset.

Vi hadde en super treningsøkt i dag, men er litt lei av å trene alene, Jeg trener på banen i Eidsmarka fra 20.30 til 21 i morgen. Onsdag er siste gang på ringtreningen i Vormsund så da kan jeg ikke trene på skeid.

Tirsdag 16. trener jeg på skeid fra 19 til 20 hvis jeg ikke får et negativt svar fra de som driver banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter med å legge ut info til freestyleforbundet til jeg får svar på mail fra de som driver banen. Jeg har alt startet med å trene der så ofte jeg kan, så kan de jo se at jeg ikke forstyrer. Men om svaret jeg får skulle vere negativt sjekker jeg banen på grefsen. Det kan jo hende at man bare kan betale litt for å få dem til å ha på lyset.

Vi hadde en super treningsøkt i dag, men er litt lei av å trene alene, Jeg trener på banen i Eidsmarka fra 20.30 til 21 i morgen. Onsdag er siste gang på ringtreningen i Vormsund så da kan jeg ikke trene på skeid.

Tirsdag 16. trener jeg på skeid fra 19 til 20 hvis jeg ikke får et negativt svar fra de som driver banen.

Som sagt tidligere så er det ulovlig å ta med hunder ut på kunstgressbanen. Det er til og med et skilt hvor det står der. I tillegg så står det på hjemmesiden at hunder skal holdes unna kunstgressbanen.

Gå inn på denne linken, så kan dere se retningslinjene. Her er også telefonnummeret og e-mailadressen til anleggsansvarlig. Det er kun han som kan svare på om dere får trene der eller ikke.

http://www.skeid.no/klubben/nordre-asen/retningslinjer-for-bruk-av-baner

Det er heller ikke lov til å ha med hunder på gressbanen. Det vil si at dersom dere skal trene på Skeidbanen må dere trene rundt banene, eller evt på grusbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I morgen er det tirsdag i uke med oddetall. Jeg drar og trener på en av banene i eiksmarka. Det er fantastiske baner der og gode turmuligheter. Ellers tror jeg kanskje denne ideen om å få til freestyle treninger på tirsdager ikke kommer til å slå ann, jeg fant nettopp ut at "din beste venn" sin sjov gruppe, og de er ganske mange, har faste treninger på tirsdager. Det er ikke så mange som driver med freestyle så da er det vell ikke så mange flere som har lyst til å trene?

Jeg prøvde å få kontakt med de som trener i Råde men de gadd ikke svare på meldinger om hvor de egentlig trener. Vel freestyle skal vel ikke være enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det tirsdag i uke med oddetall. Jeg drar og trener på en av banene i eiksmarka. Det er fantastiske baner der og gode turmuligheter. Ellers tror jeg kanskje denne ideen om å få til freestyle treninger på tirsdager ikke kommer til å slå ann, jeg fant nettopp ut at "din beste venn" sin sjov gruppe, og de er ganske mange, har faste treninger på tirsdager. Det er ikke så mange som driver med freestyle så da er det vell ikke så mange flere som har lyst til å trene?

Jeg prøvde å få kontakt med de som trener i Råde men de gadd ikke svare på meldinger om hvor de egentlig trener. Vel freestyle skal vel ikke være enkelt.

Kurslederen min kommer også imorgen kl 19.00 :aww:

Nææ. Dere trener på feil side av oslo:) Skulle blitt med om det var nærmere, jeg :aww:

Hvilken side av Oslo bor du? Om du ser på Freestyleforeningen sine sider, så er meningen å trene annenhver gang i Oslo og annenhver gang i Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vi må få til noen treninger ja, neste konkurranse er 20.03!

Denne uken blir nok litt raskt for meg, i tillegg på skal jeg på utstilling i Sverige på torsdag. Men evt. uken etter der passer for meg.

Jeg vet ikke hvor dere ønsker å trene, men det er altså fullt mulig på Eiksmarka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke førstkommende, tirsdag.

Jeg synes at Eiksmarka er et supert treningssted.

Husker ikke om det var partall eller oddetals uker vi skulle være der.

Hvis det blir trening på onsdager på skeidbanen er det ikke noe vits i å ha det på tirsdager også. Det kommer uansett ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dessverre ikke førstkommende, tirsdag.

Jeg synes at Eiksmarka er et supert treningssted.

Husker ikke om det var partall eller oddetals uker vi skulle være der.

Hvis det blir trening på onsdager på skeidbanen er det ikke noe vits i å ha det på tirsdager også. Det kommer uansett ingen.

Her har jeg skrevet litt om treningene FreestyleTrening.

Og foreslått tirsdager/onsdager. Men man kan jo godt trene ved siden av de andre som trener på Skeidbanen.

Jeg er ihvertfall helt enig i at det er dumt å låse seg på en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det å trene tirsdag 18. i Eiksmarka.

Det ser ut til at det kan passe fint for meg også, så lenge det ikke dukker opp jakttrening den dagen :(

Og ellers i januar har jeg lite problemer med dagene egentlig.

Men verre i februar/mars, da skal jeg gå ringsekretærkurs som hovedsaklig går på tirsdager, og noen onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tid tenker dere trene på tirsdag 18.? Og kan jeg bli med? Jeg har ikke særlig erfaring med freestyle, men har trent litt slike triks med hunden min og skulle gjerne fått trent litt mer, kun for hobby og sysselsetting altså.

Hvordan kommer man seg lettest til treningsplassen fra Skøyen uten bil?

Mvh Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også kl 19 og har postet det på FreestyleTrening-siden.

Og bra du spurte om hvordan man kommer seg dit, for det kan være en god idé å legge inn på treningssiden :frantics:

Fra Skøyen.. hmm altså Eiksmarka ligger på linje 2 med t-banen (kvarter fra majorstuen). Det går også buss, som jeg vet stopper på Lysaker (131).

Hvis du går inn på trafikanten vil du nok få et klarere svar.. PS: t-bane stoppet og busstoppet er rett ved siden av hverandre, så det er hips om haps hvem du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg tenker meg på trening i dag, kommer med banen ca 19. Er det langt å gå fra banen? Om noen ser en brun dvergpuddel med eier tusle rundt så fang oss da :icon_redface:

Edit: Lest grunndigere på freestylesiden, så nå vet jeg hvor jeg skal gå også :innocent: Da sees vi der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...