Bananen Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Bare slenger ut de jeg har, utrolig mange, så det blir nok endel oppdelte poster ... Schäferhund. Irsk setter. Flat coated retriever. Hundevirrvarr. Alle vil smake på de små. Jepp. De små. Golden Retriever. Jeg innså at jeg hadde en MiniGolden før, gitt. Enøff is enøff. Psssh! Ca de Bou (husker rett, sant?) Som stor, så liten. Staffelaff.
Bananen Skrevet 21. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Pøbel manner seg opp for å hilse på. Hajjo, du har søtt uttrykk! Pøbel hilser på den røde JRT-en. Hun var kuul, sier Pøbel. Hundemølje. Pøbel spør om han kan få være med. Hajjooo. Pøbel viser hvor stor han har blitt. Smackdown på de små. Pøbel var storfan. Neckdown! Numnum. Heldigvis kom hoffevalpen og reddet den lille. Pøbel says "surrender!".
Bananen Skrevet 21. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Pøbel får litt deng. Pøbel synes det er teit. Hoffevalpen sitter på hodet til Pøbel og slapper av, mens staffevalpen ser på. Hoffevalpen synes det var no' under'n. Mer, sier hoffevalpen. Kaboom! What? Nok? Pøbel leker med bestisen sin igjen. Catch me if you can! Yeha! Dumdumdum! Catchcatchcatch! Yeeeha! Pøbel vil også catche litt. Men JRT-en vil catche mer. Pøbel sier takk for i dag, og sier at han koste seg.
HeleneFS Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 hææærlige bilder Den røde JRT er veninna mi sin "Ca de Bou (husker rett, sant?)" Ja, det er korrekt eieren kaller seg "haydor" her inne.
Bananen Skrevet 21. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Pøbel hilser og sier at han gjerne ville pøblet litt mer med den fine, røde JRT-en han. Så hun kunne godt vært med hjem hit.
Car00line Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 For noen fine bilder! Ser ut som et koselig hundetreff (Btw: Hvorfor får jeg bildene delt opp med hvitt felt der jeg kan skrive ting? Er irriterende, for de ødlegger bildene)
Ingvild Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Åh, så herlige bilder! Høstsol og hundepels er en fin kombinasjon
Synnikken Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 koselig da! Når var dette? Den søndagen jeg ikke kom meg ut?
Bananen Skrevet 21. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Jepp. Den søndagen. Men vi skal nok til Bergen igjen om en måned eller to, så alt kan fikses og hilses på.
Synnikken Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Jepp. Den søndagen. Men vi skal nok til Bergen igjen om en måned eller to, så alt kan fikses og hilses på. Gleder meg! Mister crazyness trenger noen å løøpe med!
[email protected] Skrevet 21. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2010 Nydelige bilder! *Smeelt*
Marianne&Java Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2010 Så herlige hunder Hoffevalp å jo Fra hvor?
potifa Skrevet 22. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2010 Så flotte og koselige bilder! Ser ut som Pøbel koste seg kjempe masse Lever- flat, hvor fra ?
SoppenCamilla Skrevet 23. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2010 Kjempefine bilder av søte hunder!
Monica123 Skrevet 24. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2010 Flotte bilder og det ser ut til at dere stor koste dere Skulle ønske det var flere treff rundt omkring her også
HHC Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Så flotte og koselige bilder! Ser ut som Pøbel koste seg kjempe masse Lever- flat, hvor fra ? Eh, ja - hvor? Mange fine bilder, forøvrig :-)
Bananen Skrevet 25. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Husker ikke hvor flatten var fra, Hapzen kan kanskje spørre om hun ser damen neste gang?
HeleneFS Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Ja, det kan jeg gjøre , men hun har aldri vært med før tror jeg... ihvertfall ikke når jeg har vært der.
Synnikken Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 Hvilke dager er det mest oppmøte?
HeleneFS Skrevet 25. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2010 på søndag var det visst 30-40 stk hørte jeg rykter om Jeg var ikke der, så fikk ikke sett det selv. Viser seg at det er den mest populære dagen...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar