Gå til innhold
Hundesonen.no

Livmorbetennelse

MollyC

Recommended Posts

For 3 uker siden ble Diesel plutselig syk. Var tilsynelatende helt frisk søndagen, mandag morgen også. Når jeg kom hjem fra jobb trodde jeg hun hadde tisset på seg, tok henne ut og så inn i dusjen. Da kjente jeg at "tisset" var seigt og noe rødlig. Tenkte med en gang livmorbetennelse. Neste dag ringte jeg til vet. og dro inn med henne. Hun ble lagt inn med drypp og operert neste morgen. Vet. ville ha henne enda et døgn for å være sikker. (Diesel er snart 12 år, så jeg var mest redd for narkosen, mens vet. var mest engstelig for væskebalansen.)

Når hun kom hjem var hun i ganske fin form og nå er hun nesten bedre enn før. :)

Det jeg egentlig ville fortelle var at Agria har betalt meg for hele operasjonen, minus egenandel og deres 20%. Det er forsikring, det, når det gjelder en så gammel hund. Hos flere andre selskaper, etter som jeg har hørt, opphører forsikringen når hunden fyller 10 år. De har også betalt ut forsikringssummen for 2 keisersnitt på samme tispe.

Jeg må bare rose Agria, fordi det er jo flere her som er misfornøyd, mens jeg har alltid fått det jeg har betalt for. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil starte med å si at det er bra at Agria ordner opp.. Men hvorfor ordner de bare opp for noen enkelte? Sitter med et intrykk av at de har vanskelig for å dekke f.eks livmorbettenelse, keiser snitt osv..

Jeg har ingen negative erfaringer med Agria, de dekket det de skulle her også.. Foruten om at de brukte nesten 3mnd ¨på å behandle saken da.

Flott at hunden din er frisk og rask igjen! Livmorbettenelse er noe sikkelig herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...