Sanne Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Slenger bare inn litt diverse bilder her jeg, av fineste dyrene i verden Bamse og Calvin i samme stol Et sjeldent syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Hundene er selvsagt veldig skjønne, men herregud for en vakker katt! Må være noe av det peneste jeg har sett. Er det en Main Coone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Hahah, lundehund tær Kjempe søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Hærlige bilder av hele gjengen Hundene er selvsagt veldig skjønne, men herregud for en vakker katt! Må være noe av det peneste jeg har sett. Er det en Main Coone? Er så frekk at jeg svarer for henne jeg Det er en Sibirkatt ^^ (Han har egen tråd her inne også, pene pusen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Er så frekk at jeg svarer for henne jeg Det er en Sibirkatt ^^ (Han har egen tråd her inne også, pene pusen ) Ooo, "finne fineste pusen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 19. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Hundene er selvsagt veldig skjønne, men herregud for en vakker katt! Må være noe av det peneste jeg har sett. Er det en Main Coone? Tusen takk! Han er faktisk ulidelig skjønn og tidenes rampegutt, men så sjarmør at han lett får alle på sin vei rundt lilletåa Han er beste katta ever på alle måter! Hahah, lundehund tær Kjempe søte! Hihi! Takk Hærlige bilder av hele gjengen Er så frekk at jeg svarer for henne jeg Det er en Sibirkatt ^^ (Han har egen tråd her inne også, pene pusen ) Ja de er herlige! Ingen tvil om det Ooo, "finne fineste pusen". Og ja, han har sin egen tråd som vil bli oppdatert minst like ofte som hundenes, så bare å følge med på utviklinga hans der ja Han fyller straks 5 mnd, så har enda en god del vekst igjen! Iiih håper han blir stooor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 For en NYDELIG katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 27. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2010 litt mer bildespam^^ *dele opp* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 27. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2010 Fineste voffsene og katta^^ Btw Calvin sin tråd blir også oppdatert nuh for de som er interessert i å se mer bilder av fiiiineste pusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 27. November 2010 Rapporter Share Skrevet 27. November 2010 så fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 28. November 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar