SFX Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 På Dobermannklubbens sider finner du nå dommerlista for Romjulsutstillingen. Edit: Fjernet litt, hadde blingset i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 "Gruppe 2. Alle unntatt schäfer og border collie". Jeg vet det er mye rart i gruppe 2 altså, men det skulle vel bare mangle, det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Phu, jammen bra jeg ikke kan dra på den utstillingen der, for den dommeren der stiller ikke jeg for! Hell i uhell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 jeg kommer, må ta siste innspurten på lista og første valpeshow for knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Pokker... Hadde håpet å stille Blondie der, men Rony Doedjins har vi stilt for før, og han likte ikke Blondie. Så da sparer jeg heller de kronene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Dagmar Klein på begge mine to raser... Har ingen anelse om hvem det er, men sikkert greit nok.. Vet ikke om jeg har noen beardis å stlle, men lille Moxy skal jeg prøve å få stilt da. (Må bare sørge for fri fra jobb..) Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Vi stiller Dommer som kan rasen vår godt også ser det ut som I tillegg er dette første valpeshowet til Ophelia som da er 4 mnd og 2 dager. Så hit må vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Fikk ikke melde på retrievervalp, så ingen tur hit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 18. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Det står ikke dommers nasjonalitet. Det var nok ingen god idee for meg å melde på. Jeg kan jo vurdere å ikke møte opp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 18. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2010 Det står ikke dommers nasjonalitet. Det var nok ingen god idee for meg å melde på. Jeg kan jo vurdere å ikke møte opp:-) Hvis du stiller shih tzu, er dommer italiensk. Om en googler dommernavnet, finner en ofte informasjon på nettet. Det er ikke obligatorisk å møte, selv om du har meldt på, men det er jo litt dumt å melde på før dommerlista er klar om en er opptatt av hvem som dømmer Men om det blir dommerendring, har du krav på pengene tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Jeg blir glad om det blir dommerredigering. Jeg stiller vell uansett, får ta det som en ring trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 19. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2010 Hmm ikke hørt om denne dommeren før... En fra Bulgaria som heter Denis Kuzelj. Noen som har hørt om han?? Litt skeptisk på om han liker lette typer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorab01 Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 uff nei Mona selbach...neiiiii men men skall stille uansett bra trening for mine unge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Hmm ikke hørt om denne dommeren før... En fra Bulgaria som heter Denis Kuzelj. Noen som har hørt om han?? Litt skeptisk på om han liker lette typer Jeg aner selvsagt ikke hvordan han dømmer GD, men han har vært veldig god på briard iallefall . Min bittelille, lette Babs gikk iallefall rett hjem hos ham, men om det var størrelsen eller det at hun er en velbygd hund aner jeg selvsagt ikke . En trivelig dommer er han iallefall (mulig jeg er litt subjektiv siden han likte min hund, men *flir*). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Litt ubestemt enda, men jeg håper jeg får kommet en tur etter jobb om jeg ikke stiller selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Vet noen noe om henrik johansson ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Jeg aner selvsagt ikke hvordan han dømmer GD, men han har vært veldig god på briard iallefall . Min bittelille, lette Babs gikk iallefall rett hjem hos ham, men om det var størrelsen eller det at hun er en velbygd hund aner jeg selvsagt ikke . En trivelig dommer er han iallefall (mulig jeg er litt subjektiv siden han likte min hund, men *flir*). Det var jo godt høre Da er det nesten verdt å prøve Kita er helt normal størrelse av den litt lettere typen Noe spesiellt han vektlegger da?? Ikke nysgjerrig jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Det var jo godt høre Da er det nesten verdt å prøve Kita er helt normal størrelse av den litt lettere typen Noe spesiellt han vektlegger da?? Ikke nysgjerrig jeg se Hehehhee... skal vi se. Her er hennes kritikk fra Nesbyen i 2004 der hun ble BIR og 2. BIG for ham: "Excellent type with nice long body and stabil topline. Nice long neck. Excellent angulations, short hock, correct dew-claws. Excellent coat texture and condition. Excellent movements." I 2005 skrev han denne kritikken da hun ble BIM (slått av en hund som var rimelig likt konstrert): Excellent type, very nice head + neck + topline + angulations- Excellent dewclaws + movements. Kanskje ikke så mye å gå på, men han har satt opp hunder med lange halser og stabile bevegelser (skjønt de kanskje ikke har hatt mest sprut) i allefall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Hehehhee... skal vi se. Her er hennes kritikk fra Nesbyen i 2004 der hun ble BIR og 2. BIG for ham: "Excellent type with nice long body and stabil topline. Nice long neck. Excellent angulations, short hock, correct dew-claws. Excellent coat texture and condition. Excellent movements." I 2005 skrev han denne kritikken da hun ble BIM (slått av en hund som var rimelig likt konstrert): Excellent type, very nice head + neck + topline + angulations- Excellent dewclaws + movements. Kanskje ikke så mye å gå på, men han har satt opp hunder med lange halser og stabile bevegelser (skjønt de kanskje ikke har hatt mest sprut) i allefall . Takker og bukker Dette tror jeg blir en spennende helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 20. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2010 Hmm ikke hørt om denne dommeren før... En fra Bulgaria som heter Denis Kuzelj. Noen som har hørt om han?? Litt skeptisk på om han liker lette typer Han er vel formann i den bulgarske Kennel Klubben, og er allround dommer. Har en fantastisk kunnskap når det gjelder hund og anatomi, og er veldig hyggelig! Han har forøvrig satt opp Kee-Kee til BIR på basenji (riktignok i sterk konkurranse med seg selv ) Men hun er nå ei edel og spinkel tøtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2010 Jippi da har jeg fri fra jobb. Da er det store spørsmålet 1 eller 2 hunder? Har jeg handler til 2, har Talli pels til det (blitt BIM naken for dommeren før). Han skal også dømme gruppen så da har vel Blaze større sjangs. Vanskelige valg i livet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 1. November 2010 Rapporter Share Skrevet 1. November 2010 Hadde veldig lyst til å prøve denne utstillingen. Og kanskje debutere med valpen. MEN 250,- for VALP, kan de bare glemme. Det blir trøndersk jul i år også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. November 2010 Rapporter Share Skrevet 1. November 2010 uff nei Mona selbach...neiiiii men men skall stille uansett bra trening for mine unge. Hvordan er denne dommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjerstiG Skrevet 12. November 2010 Rapporter Share Skrevet 12. November 2010 Viva Maria Soleckyj-Szpunar som dømmer min rase.. hun har jeg stilt for før.. Hun har NULL peiling. Hadde innmari lyst å stille på den utstillingen men jeg gidder ikke å kaste bort penger på den dommern. Skulle ønske vi heller hadde fått Denis Kuzelj eller Mona Selbach.. Ja ja.. Da blir det lenge mellom utstilingene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 20. November 2010 Rapporter Share Skrevet 20. November 2010 Noen som kjenner til Rony Doedijns og hva han liker/ikke liker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar