Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff til helgen?


Bananen

Recommended Posts

Det blir arrangert hundetreff i helgen på marken bak stavkirken (fantoft/storetveit), kl 12 på lørdag og kl 13 på søndag.

Her er det mye action de gangene jeg har vært. Mye forskjellige hunder, men de fleste er valper og unghunder. Har ikke opplevd noe bråk enda, men det kan gå tøft for seg -- spesielt hvis pinnedyret vårt kommer og terger på seg resten, noe han elsker å gjøre :)

Hvis pøbel er en tøffing så er det et fint sted å sosialisere. Er han litt usikker så kan det kanskje bli litt for mye av det gode, men det går jo fint an (og er plass til) å holde seg litt på avstand også, slik at han får hilse på litt færre hunder av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, desverre går det noen ganger litt hardt... er visse dyr som kanskje ikke har fått den beste sosialiseringen når de er ung og som kanskje ikke passer på slike treff.

Meeeeen, veninna mi og hennes jack har gått der fra den var litt over 3 mnd, og den eeelsker det og synes det er kjempekjekt, nå er den 5 mnd.

Ps, det går forresten en "gjeng" på den marken hver dag man må holde seg unna, du merker det på hele sinnstemningen på hunden din. Heldigvis har de skjønt at hundene dems ikke passer på treff, så de trekker seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke møtt så store grupper med hunder at det gjør noe. Men en og en har gått fint som oftest. Han vil gjerne leke, og herjer gjerne på om den andre er med. Han synes de bare er utrolig kjipe når de ikke vil, og danser en kengurudans rundt dem. :) Vi kan gjerne komme å se, og se hvordan Pøbel selv dømmer situasjonen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trekker det tilbake. Pøbel lekte med en Fransk Bulldog i går. Skeptisk til alle lydene hennes i starten og den ville oppførselen, men han slang jammen dama rett i bakken og kjeftet og smelte tilbake, han. Sosialisering for the win, sier Pøbel. Og jeg tror han skal takle det bra, så vi møter opp i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...