Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30. og 31. oktober

Sasha&Kiara

Recommended Posts

Ja hvem tar turen til den dobble utstillingen I Letohallen nå siste helga i Oktober? :)

Vi tar selvfølgelig turen, :) lille valp blir ikke med, da vi syns hun er litt liten til og ta turen over fjellet sånn, bare 10uker da, så vi kommer bare med Sasha som skal stilles som junior :)

Vi har 2 utlandske dommere, ingen av de har vi hatt før, så vi er veldig spent :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

As always er vi fast inventar i Leto :wub: Yodelmannen er plassjef as usual, og jeg skal småjobbe litt og stille Tara.

Bare håper at Mikro i magen holder seg inne til utstillingen er ferdig. Jeg vil nødig gå glipp av de koselige Letoutstillingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

As always er vi fast inventar i Leto :) Yodelmannen er plassjef as usual, og jeg skal småjobbe litt og stille Tara.

Bare håper at Mikro i magen holder seg inne til utstillingen er ferdig. Jeg vil nødig gå glipp av de koselige Letoutstillingene :)

Skulle da bare mangle kidden holder seg i magen til etter utstillingen :):wub::) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke stille dag 1 pga vel, ingen dommer elns, skal se om jeg kommer dag 2 :wub: hvor er leto? :)

FAnt ut!

DA er jeg påmeldt dag 2, valp 6-9 mnd! :)

Det står da dommer for corgi på dag 1 - Jean Lanning fra Storbritannia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spaniels..men skal stille Mayla for første gang. Litt skumselt siden vi ikke har kunnet stille henne selv de andre gangene, og hun har gjort det supert med sin flinke lånehandler. Så skal jeg komme å ikke kunne like mye, men man må jo trene for å bli bedre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart skal man dit!

En beardis hann på lørdagen også lille boston-frøkna Moxy på valpeshow'et begge dager. Vet også at en tispe fra mitt oppdrett kommer, så vi KAN få to nye utst.champions i helgen...

Moxy har ikke større "krav" på seg enn å ha det hyggelig i ringen!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke stille dag 1 pga vel, ingen dommer elns, skal se om jeg kommer dag 2 ;) hvor er leto? ;)

FAnt ut!

DA er jeg påmeldt dag 2, valp 6-9 mnd! ;)

Så morsomt, da får jeg endelig se en AK live, om ikke labbis dukker opp først ;)

;) Vi dukker nok opp først uansett (se personlig melding).

Vi skal dit på lørdagen ;) Jeg skal stille aussie (Deilig) og sosialisere Ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Vi dukker nok opp først uansett (se personlig melding).

Vi skal dit på lørdagen ;) Jeg skal stille aussie (Deilig) og sosialisere Ikke.

Da blir det nok utstilling lørdag også, så tar jeg med meg labbis i samme slengen ;)

Skal få ja/nei på bil ikveld!

Bryr dommerne seg om Amiga er barbert på benene og litt sår etter operasjon forøvrig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...