Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 30. og 31. oktober

Sasha&Kiara

Recommended Posts

Ja hvem tar turen til den dobble utstillingen I Letohallen nå siste helga i Oktober? :)

Vi tar selvfølgelig turen, :) lille valp blir ikke med, da vi syns hun er litt liten til og ta turen over fjellet sånn, bare 10uker da, så vi kommer bare med Sasha som skal stilles som junior :)

Vi har 2 utlandske dommere, ingen av de har vi hatt før, så vi er veldig spent :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

As always er vi fast inventar i Leto :wub: Yodelmannen er plassjef as usual, og jeg skal småjobbe litt og stille Tara.

Bare håper at Mikro i magen holder seg inne til utstillingen er ferdig. Jeg vil nødig gå glipp av de koselige Letoutstillingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

As always er vi fast inventar i Leto :) Yodelmannen er plassjef as usual, og jeg skal småjobbe litt og stille Tara.

Bare håper at Mikro i magen holder seg inne til utstillingen er ferdig. Jeg vil nødig gå glipp av de koselige Letoutstillingene :)

Skulle da bare mangle kidden holder seg i magen til etter utstillingen :):wub::) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke stille dag 1 pga vel, ingen dommer elns, skal se om jeg kommer dag 2 :wub: hvor er leto? :)

FAnt ut!

DA er jeg påmeldt dag 2, valp 6-9 mnd! :)

Det står da dommer for corgi på dag 1 - Jean Lanning fra Storbritannia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spaniels..men skal stille Mayla for første gang. Litt skumselt siden vi ikke har kunnet stille henne selv de andre gangene, og hun har gjort det supert med sin flinke lånehandler. Så skal jeg komme å ikke kunne like mye, men man må jo trene for å bli bedre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart skal man dit!

En beardis hann på lørdagen også lille boston-frøkna Moxy på valpeshow'et begge dager. Vet også at en tispe fra mitt oppdrett kommer, så vi KAN få to nye utst.champions i helgen...

Moxy har ikke større "krav" på seg enn å ha det hyggelig i ringen!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke stille dag 1 pga vel, ingen dommer elns, skal se om jeg kommer dag 2 ;) hvor er leto? ;)

FAnt ut!

DA er jeg påmeldt dag 2, valp 6-9 mnd! ;)

Så morsomt, da får jeg endelig se en AK live, om ikke labbis dukker opp først ;)

;) Vi dukker nok opp først uansett (se personlig melding).

Vi skal dit på lørdagen ;) Jeg skal stille aussie (Deilig) og sosialisere Ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Vi dukker nok opp først uansett (se personlig melding).

Vi skal dit på lørdagen ;) Jeg skal stille aussie (Deilig) og sosialisere Ikke.

Da blir det nok utstilling lørdag også, så tar jeg med meg labbis i samme slengen ;)

Skal få ja/nei på bil ikveld!

Bryr dommerne seg om Amiga er barbert på benene og litt sår etter operasjon forøvrig? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
    • Er det noen som har kompetanse når det gjelder forvask av spisebestikk og servise før man setter det inn i maskin med kort vaskesyklus (steamer). Skal man vaske med håndoppvaskmiddel først, eller bare bruke rent vann? Finner ingen spesifikk beskrivelse hos mattilsynet. Har bare hørt at det kan ødelegge maskinen. Hvis noen har en link å vise til, helst fra produsent (Miele, Hobart el.lign.) hadde det vært fint.  
    • Huken multisele eller Troll nomesele. 
    • Avstand? Om hun kjefter, ta henne bort fra ham. Eller ham bort fra henne.  Dette er en prosess som tar mye tid, så jeg tenker at det kan være hun har større behov for rom og avstand en god stund til. Å ta igjen et par år med sosialisering som skulle skjedd fra valpestadiet vil ta lang tid og mye tålmodighet tror jeg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...