Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra bryllupet vårt


Gjest

Recommended Posts

Först och främst vill jag säga grattis ;) och så tycker jag att du var en jätte vacker brud, bilderna lyste igenom av lycka och jag blev så glad på dina vägar ;) tack för att du delade bilderna med oss på sonen. Och så vill jag önska er all lycka vidare på livets väg tillsammans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Så herlig, Marie! ;) Det er ikke noe som er så skjønt som å gifte seg, og joda - man kan gjøre det flere ganger! :P Vi har planer om å gjenta suksessen ved 10års dagen vår om tre år.. Hvorfor ikke? :) Det blir jo en knall fest; familie og venner (nye og gamle), og kanskje har man kjolen enda.. Årene går så sykt fort forresten....

Apropos å leve i sin egen verden og ikke høre noe; jeg hørte bryllupsmarsjen, og mye annet, men ellers grein jeg fra jeg gikk ut fra kirka og til sent på kveld. Aner ikke hva som gikk av meg; jeg lo jo så tårene trillet, men uansett hvor morsomt alt sammen var, så grein jeg likevel. :P;) For en sprø opplevelse! Jeg husker jeg sa at det måtte bli lenge til neste gang jeg giftet meg, for dette var litt i overkant av hva jeg taklet tydeligvis! :P;)

Det var nydelige bilder, det så ut som om dere hadde en herlig dag i en skikkelig koselig gammel kirke (slik de "skal" være)! ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så utrolig glad for de fine kommentarene, så vil virkelig takke hver og en for det dere skrev :wub:

Kommenterer noen tilbake også :)

Har sagt det før, men sier det igjen.

Fy søren så VAKKER du er.... Og Øivind er ganske fin han også, hihi.

Så hyggelig pappa'en din ser ut :)

Tusen takk for kjempekompliment.

Og jeg er sikker på at du hadde likt pappa :o Han skravler like mye som deg etter en kaffekopp :o

Wow, kjempe nydelige bilder :( Jeg har vell egentlig aldri syns at bryllup har vært noe. Det har sikkert mye med at jeg aldri har vært i et selv. Men disse bildene forandret jo mye! Så utrolig glad Øivind ser ut :o

Det var utrolig koselig å høre :o

Helt utrolig nydelige bilder! Dere er et fantastisk par, måtte dere være det for alltid! ;)

Takk og det håper jeg å! Viktig å huske på.

Noe så vakkert, ord blir fattige når man skal kommentere dette. :o:P

Å så fint skrevet :wub:

:hmm: Så herlig, Marie! :hmm: Det er ikke noe som er så skjønt som å gifte seg, og joda - man kan gjøre det flere ganger! ;) Vi har planer om å gjenta suksessen ved 10års dagen vår om tre år.. Hvorfor ikke? :wub: Det blir jo en knall fest; familie og venner (nye og gamle), og kanskje har man kjolen enda.. Årene går så sykt fort forresten....

Apropos å leve i sin egen verden og ikke høre noe; jeg hørte bryllupsmarsjen, og mye annet, men ellers grein jeg fra jeg gikk ut fra kirka og til sent på kveld. Aner ikke hva som gikk av meg; jeg lo jo så tårene trillet, men uansett hvor morsomt alt sammen var, så grein jeg likevel. :wub::hug: For en sprø opplevelse! Jeg husker jeg sa at det måtte bli lenge til neste gang jeg giftet meg, for dette var litt i overkant av hva jeg taklet tydeligvis! :P:lol:

Det var nydelige bilder, det så ut som om dere hadde en herlig dag i en skikkelig koselig gammel kirke (slik de "skal" være)! :P;)

Så gøy, det syntes jeg absolutt dere skal!

Og jeg syntes det er merkelig at man kan bli så 'rar' under en så lykkelig begivenhet. Men på en måte er det fint at man kan bli satt ut av glede også, og ikke bare feks av sorg.

Vakre bilder, ga meg en sånn sentimental følelse som om det var fra en svunnen tid :P Vakker er du også!

Tusen takk! Det føltes litt sånn ut og, at hele dagen var annerledes på en måte. Hadde ikke kunne drømme om at det skulle bli så fint.

Nyyydelige bilder! Takk for at du delte! De så ganske drømmeaktige ut, så det passer jo bra til en slik dag! :P Heldige deg som har fått oppleve en slik flott dag! :P

Gratulerer!

Ja vi er veldig heldige, takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ har du giftet deg! Har sannelig ikke vendt meg til det nye nicket ditt enda :wub: så da har jeg ikke vært inne i tråden før nå.

Herlighet for et vakkert brudepar dere er, ble litt rørt faktisk av å se bildene jeg! (shit, det er et aldringstegn! *får krise*)

Nydelige er dere, og blikket til mannen din når han står og venter på deg sier jo alt.

Håper dere får et laaaaaaaaangt og lykkelig liv sammen, med en haug hunder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...