Lompelus Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Dagen begynte som alle andre, opp klokken ti og Fredrik har så vidt krefter til å forflytte seg fra soverommet til stuen. Jeg leser, dagens emne er globalisering og dens betydning samt ulike forklaringsmodeller. Fredrik snorker fremdeles, mens jeg leser enda... Tok meg en tur på skolen, og på vei såg jeg denne skyen. På skolen ble det diskuterte oppgaven som skal inn om to uker, og den ble beskrevet slik: "Oppgaven blir godkjent om den viser tegn på intelligent liv" og vi fikk streng beskjed om at:" dumme spørsmål som dere kan finne svar på i oppgave teksen, veilednings dokumentet og på forumet kan dere la være å stille meg og veilderene deres" (goodbye til ingen spørsmål er for dumme). Så dere for unskyllde at jeg ikke tok bilde. Når jeg kom hjem møtte dette dyre meg: Og samboer fant ut at det var et foto i timen under middagen: Deretter gikk meg og Fredrik en liten tur (hadde besøk av Nansen i går så Fredrik var ganske sliten etter det enda) og trente litt utenfor: (Prøver lære Fredrik å sitte bamse, men han lener hele vekten sin på meg :S) Så bestemte Fredrik at det var kose tid: Etter fulgt av vaffler, fordi samboer skal ha høstferie mens jeg må skrive semesteroppgaver....: Fredrik spiser kvelds (synes det er mest kos å spise sammen med oss i stuen så han tok med maten fra kjøkkenet): Trøtte trynet: Og så var det tid for siste lufte tur: Happy fordi han fikk med pinnen inn! Men så tok Øystein den. Skuffet Fredrik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Haha, de siste tre bildene var rett og slett utrolig herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2010 Jeg pleier å bli litt oppgitt over at Aiko lener seg på leggen min når vi øver på bamse, men etter å ha sett bildet deres, skal jeg aldri klage igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2010 Hahahahaha! Sååå uttrykksfull! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2010 herlige bilder! Også klarte jeg ikke unngå å legge merke til t-skjorta med Rammsteinlogo på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 4. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2010 Fine Fredriksen! Nansen hilser og sier at mennesker som stjeler pinner er dumme mennesker. Bare fordi de ikke vil ha masse flis utover hele gulvet, liksom. *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar