SoppenCamilla Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Vel, EFIT blir vel litt feil. Jeg er veldig flink til å glemme å ta bilder, enda nå som jeg bare tok mobilbilder! Men dere kan jo få se hva jeg har gjort i dag allikevel, siden dere er så nysgjerrige. Drikke kakao og se på sonen er en god start på dagen. Husarbeid er ikke like gøy. Hunder må luftes i dag igjen. Nemi syns det er litt gøy å være løs, da. Vel inne igjen kræsjlanda begge hundene foran peisen. På jobb, og Falco syns ikke det er noe gøy å sitte i bur mens alle de andre hundene sover i kennelen. Papirarbeid! Fy som jeg sleit å få inn noen ark i det der uten at alt spruta ut. Hilse på hundene, Agathon vil ha koooos, han. Asante er en kjekk kar, og han har innmari velstelt og fin pels! Deilig å kose på. Inn for å si hei til noen av kineserene også. Senga er deilig for en liten naken. Hæhæ, de er ikke helt tamme, da! Ut med søpla! Det er skummelt, fordi containeren er uti bekmørke skogen, så da må Nemi være med. Eller så må jeg ringe Lill. Musikk og Kattja-kos mens man gjør kveldsstellet. Vasking av gulvene i resepsjonen. Så er det natta, men først sonen!
Ingvild Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Koselig dag! Søt labrador, og herlige jorder å gå tur på!
SandyEyeCandy Skrevet 1. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2010 Ser ut ut til at vi har hatt en rolig og digg dag med dyra begge to.
Midas Skrevet 2. Oktober 2010 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2010 Ser ut som du har hatt en fin dag Nemi og Baghera er så herlige
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar