Raksha Skrevet 30. September 2010 Rapporter Skrevet 30. September 2010 Så har vi vært på tur med kamera igjen, denne gangen fikk vi selskap av blandingshunden Kaos og eier. Kaos: Lukis i farta: Jodlern, i anledningen elgjakta påkledd refleks på høylys dag: Lykken er å rulle seg. Snusern er helt enig: Fineste lurven min: Full fart og stormende jubel:
Raksha Skrevet 30. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2010 Damen er lang hun: Og en smule gæern: Lukisen viser at han kan apportere: "kaste da, damen!" Go'bitjakt: Eneste bilde jeg tror jeg klarte å få med alle fire, mer eller mindre. Lyyyykke! Jakten er i gang, ta Snusern!:
Raksha Skrevet 30. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2010 Jodlern ønsker seg lengre bein, det er urettfeigt at Snusern kan løpe fra han: "Miiin?" "Min!" Disse øra kommer godt med når man øver på å fly: Fineste "fellesdekk"
AnnikenK Skrevet 30. September 2010 Rapporter Skrevet 30. September 2010 Tenk når lukisen også får lange (lengre) bein og også springer fra jodlern. Det blir urettferdig det Herlige bilder. Men du, hvor har du fått tak i den reflesen jodlern har på seg? Jeg har en sånn, som begynner å bli veldig slitt, men jeg finner ikke noe sted.
Monica123 Skrevet 30. September 2010 Rapporter Skrevet 30. September 2010 Herlige bilder av nydelige hunder
MonicaT Skrevet 30. September 2010 Rapporter Skrevet 30. September 2010 Herlig bilder Kan tenke meg Jodlern blir misfornøyd når lukis får lange bein og løper glatt fra alle sammen Lukis var bare herlig da
Lola Pagola Skrevet 30. September 2010 Rapporter Skrevet 30. September 2010 Ja stakkars lille Kasko! Han må få seg en ryggrakkett rett og slett, så han kan ta igjen langbeina Fine bilder, og Kahlo er jammen meg søt som lurv! (selv om jeg synes hun er enda penere når hun ikke har så mye pels) Og Lupin da, herregud for en vakker valp!
Raksha Skrevet 30. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2010 Men du, hvor har du fått tak i den reflesen jodlern har på seg? Jeg har en sånn, som begynner å bli veldig slitt, men jeg finner ikke noe sted. Den refleksen er kjøpt på sånn billigbutikk i sverige. Rusta eller noe sånt? Tror den kosta en tier. Har en sånn til som skulle på Snusern, men den ble igjen på kjøkken bordet da vi gikk i går. Tusen takk for skryt av gjengen min. Og ja, tror Jodlern kommer til å sende en ny klage til oppdretter - 1.regel i ethvert basenjihjem er jo at basenjien må være kjappest!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar