Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva merker dere sporet med?


IdaC

Recommended Posts

Jeg kjøpte fargerike kjøkkenkluter til ti kroner pakken for ti kluter, klippet de i strimler, og festet de til grener med klesklyper. Greit med noe fargerikt som synes godt.

Jeg har også sett folk bruke strimler av bæreposer, og på en del byggeforretninger har de slike merkebånd som brytes ned i naturen og brukes av både juletreselgere og hogstfolk. Men en bør jo fjerne de lell, ikke noe pent å komme til skogen og finne slike bånd overalt.

Har dog gått bort fra disse til fordel for spormerking fra Handlers, som jeg liker veldig godt - knalloransje tøystykker festet til like oransje klesklyper, lette å feste og få med seg. Men kostet jo litt mer enn de over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slike som Emma har, orange klype med en liten fille på :D Som man kan klype på en grein/kvist i forbifarten, uten å måtte, stoppe, knyte og bli stående og forsterke duften av sporet :lol:

Merker stort sett sporstart og slutt.... hvis det er langt kan jeg merke der jeg har lagt vinkler osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal merke sporet så merker jeg det for tiden med små grønne "papirstrimler" som jeg har kjøpt på rull fra felleskjøpet. En del nettbutikker som selger bruksutstyr selger også slike. Jeg kjøpte grønn for at det skulle vises minst mulig, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...